شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: ایام نوروز نباید به فرصتی برای سوء‌استفاده متخلفان ساختمانی تبدیل شود.
کد خبر: ۲۰۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 21 March 2016

به گزارش تابناک تبریز از شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه بازدید از برنامه‌های نوروزی شهرداری تبریز اظهار کرد: بعضاً تعطیلی روزهای متوالی، به خصوص در ایام نوروز به فرصتی برای تخلفات ساختمانی تبدیل می‌شود.

وی با بیان این‌که پیشگیری از این رویه نیازمند تقویت نظارت‌های شهرداران مناطق است، افزود: شهرداری تبریز در دو سال گذشته با درک این ضرورت مهم، برخوردهای قانونی و اقدامات بازدارنده را در ایام نوروز شدت بخشیده است.

شهردار تبریز با اشاره به قابلیت‌های شهرداری در خصوص نظارت بر تخلفات ساختمانی اضافه کرد: تصویربرداری‌های تمام‌نما از سطح شهر و ظرفیت‌های فناوری، نظارت بر ساخت‌و‌سازها را آسان‌تر کرده است.

نجفی تاکید کرد: عوامل اجرایی و نظارتی شهرداری تبریز در روزهای تعطیلی نوروز ساخت‌و‌سازها را زیر نظر دارند و در صورت انحراف از اصول مصوب ساختمان‌سازی، برخوردشان قاطع و بی‌مسامحه خواهد بود.

وی با بیان این‌که روند کاری شهرداری تبریز تعطیل‌بردار نیست، افزود: اجازه نمی‌دهیم تعطیلی ایام نورز به فرصتی برای سوء‌استفاده فرصت‌طلبان و متخلفان تبدیل شود. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تبریز نیز از آغاز فعالیت اتوبوس‌های تبریزگردی با المان‌های جدید نوروزی به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد.

شمس‌الله فیروزیان گفت: اتوبوس‌های تبریزگردی با المان جدید برای استقبال از مهمانان نوروزی و گردشگران در بهار سال 95 فعالیت خود را  آغاز کرد.

وی افزود: انسان به واسطه گرافیک محیطی با محیط پیرامون خود سخن می‌گوید و با دیگران ارتباط برقرار می‌کند؛ گرافیک محیطی در ایجاد فضایی مطلوب و دلنشین برای افراد جامعه نقش موثر دارد و طراحی بر روی اتوبوس یکی از موثرترین و جذاب‌ترین نوع زنده نگهداشتن فرهنگ اصیل ایرانی است.

این مسئول تصریح کرد: روزمرگی در زندگی امروزی انسان را خسته و  فرسوده‌تر کرده لذا سعی و تلاشمان بر آن است تا با ایجاد طرح‌های مناسب و کاملاً خلاق و زیبا در تاسیسات و ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌رانی هم مبلمان شهری را تغییر داده و هم شور و نشاط را به شهروندان هدیه کنیم.

فیروزیان ادامه داد: اتوبوس‌ها به خاطر ویژگی ذاتی خود یعنی قرارگیری در معرض میلیون‌ها چشم جایگاه مناسبی برای انتقال هویت دیرینه و فرهنگ‌سازی در میان شهروندان است و در این زمینه اتوبوس‌رانی تبریز  در آستانه سال جدید با طراحی‌های جذاب و زیبا بر روی اتوبوس‌های گردشگری در بهار 95 به استقبال شهروندان، مهمانان و گردشگران نوروزی رفت تا بتواند خدمات مطلوب و بهتری به شهروندان ارائه کند.

وی گفت: اتوبوس‌رانی کلانشهر تبریز جزء نخستین و پیشروترین‌ها در خدمات‌رسانی و خلق ایده‌های نو در حوزه حمل و نقل عمومی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار