رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 77 نفر از کردستانی‌ها در اثر جراحات ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۹۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 16 March 2016

به گزارش تابناک کردستان، طیب قدیمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت 21 چهارشنبه 40 نفر مجروح به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

وی وضعیت مجروحان را سطحی دانست و گفت: در میان مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان آسیب جدی مشاهده نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مداوای چهار نفر از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان اشاره و تصریح کرد: مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان در رنج سنی 15تا20 سال قرار دارند.

وی آسیب وارده به این افراد را بیشتر به صورت و پاها دانست و گفت: خوشبختانه در اثر اطلاع رسانی‌های مکرر رسانه‌ها و تلاش دستگاه‌های مرتبط در حوزه فرهنگ سازی، آمار مجروحان چهارشنبه آخر سال در استان کردستان امسال کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: حادثه جدی در چهارشنبه آخر سال در سنندج نداشتیم و این شهر شب آرامی را پشت سر گذاشت.

خبر تکمیلی

بر اساس گزارش وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان صبح امروز گفت: 77 نفر از کردستانی‌ها در اثر جراحات ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

وی افزود: در میان مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان ، 5 مورد سوختگی منجر به بستری و تعداد 30 مورد نیز تروما چشمی گزارش شده است.

طیب قدیمی جراحات اکثر مجروحان را سطحی دانست و تصریح کرد : تعداد 25 نفر از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی دارای سوختگی سطحی و سایرین نیز دچار بریدگی و ضربه اعلام شده است.

وی گفت: بیشترین آمار مربوط به سنندج بود و خوشبختانه نقص عضو و مورد فوتی نداشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه حادثه دیدگان در رده سنی نوجوانان و جوانان بودند، افزود: متاسفانه این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته افزایش بیش از بیست درصد را نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار