مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده این شرکت مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز سیکل ترکیبی سلطانیه ندارد.
کد خبر: ۱۹۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 01 March 2016
علی اصغر عباسی با اعلام این خبر افزود: سوخت مورد نیاز نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه در بهمن امسال با توجه به قطعی گاز انجام شده، بدون وقفه تامین شد.
وی اظهار کرد: با توجه به قطع گاز نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه در بهمن سال جاری مصرف نفتگاز جایگزین گاز طبیعی شد که با مصرف بیش از 28 میلیون لیتر وقفه ای در تداوم فعالیت آن بوجود نیامد.
عباسی افزود: طی همین مدت بیش از 13 میلیون لیتر نفتگاز نیز از طریق خطوط لوله به نیروگاه تحویل داده شد و علاوه بر آن پیگیری و تمهیدات لازم برای انجام ذخیره سازی مناسب در نیروگاه سلطانیه با ارسال نفتگاز بیشتر پیش بینی شده است.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت آمادگی دارد در روزهای پایانی سال در صورت تشدید سرمای احتمالی و قطعی گاز، سوخت مصرفی نیروگاه را به موقع و مستمر تامین کند تا وقفه ای در روند فعالیت نیروگاه ایجاد نشود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 52 باب جایگاه عرضه فرآورده مایع و 39 باب جایگاه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 29 باب آن در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17 جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار