مسئول بسیج کارمندان مازندران
مسئول بسیج کارمندان استان مازندران گفت: منتخبین مردم زمینه رفع مشکلات اقتصادی استان را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۸۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 29 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، شهرام نوری در ساری درباره مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات نشان از علاقمندی آنها به نظام اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند که به نظام اسلامی ایران علاقمند بوده و در راه تجلی و رشد انقلاب اسلامی ایران هر وقت که مسئولان ارشد نظام تصمیم بگیرند، در صحنه حاضر می‌شوند.

مسئول بسیج کارمندان استان مازندران با بیان اینکه حضور مردم نشان از فهم سیاسی و درک عمیق آنها نسبت به مسائل کلان کشور است، یادآور شد: مشارکت مردم در انتخابات نشان داد که مردم به سرنوشت سیاسی خویش بسیار اهمیت می‌دهند.

وی با اشاره به کارشکنی‌های دشمن در جلوگیری از حضور مردم در انتخابات، افزود: تجربه حضور مردم در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی ایران را مایوس کرد.

نوری با بیان اینکه مردم بیش از آنکه در مسائل سیاسی غرق شوند، به پایداری نظام اسلامی علاقمند هستند، گفت: حضور مردم در انتخابات نه بزرگ به برنامه‌های کلان دشمنان اسلامی ایران است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در کشور و استان مازندران وجود دارد، گفت: منتخبین مردم به مطالبات اصلی مردم از قبیل رفع مشکلات بیکاری و باز کردن گره مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

مسئول بسیج کارمندان استان مازندران با بیان اینکه انتظار مردم از منتخبین عمل به شعارهای انتخاباتی است، یادآور شد: مردم با مشارکت در انتخابات، ارادت خود به انقلاب اسلامی ایران را به خوبی نشان دادند، وظیفه منتخبین بعد از انتخاب بسیار سنگین است، بعد از مشارکت مردم در انتخابات افراد انتخاب شده وظیفه دلگرم کردن مردم به نظام اسلامی را برعهده دارند.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های مناسب مازندران در رفع مشکلات اقتصادی و نیز توجه به اقتصاد مقاومتی، گفت: منتخبین مردم مازندران نسبت به اجرایی کردن طرح اقتصاد مقاومتی در کشور اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مازندران پتانسیل مناسبی برای تامین نیازمندی‌های داخل استان و حتی کشور نیز قابلیت مناسبی برای صادرات و تامین نیازمندی‌های کشورهای همسایه را دارد، به شرطی که از توانمندی‌ها به نحو مناسب استفاده شود.

مسئول بسیج کارمندان مازندران در پایان تاکید کرد: رفع مشکل اقتصادی و اشتغال مازندران در گرو توجه به پتانسیل استان مازندران و نیز برنامه مدونی به وقوع می‌پیوندد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار