مسئول بسیج کارمندان استان مازندران
مسئول بسیج کارمندان مازندران از اعلام آمادگی 35 هزار کارمند بسیجی این سازمان برای حضور در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 25 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، شهرام نوری درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به تاسی از اسلام ناب محمدی نه تنها در کشور ما بلکه در اقصی نقاط جهان به خوبی در حال گسترش است.

وی تصریح کرد: چشم همه جهانیان به تحرکاتی است که مردم ایران در برهه‌ها خاصی مانند انتخابات، راهپیمایی‌ها و نیز زمانی که نظام به آنها احتیاج دارند، است.

مسئول بسیج کارمندان استان مازندران اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می‎شود که دشمن از فعالیت در ایران اسلامی مأیوس شود.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم ما در انتخابات دلگرمی مناسبی برای دیگر انسان‌های آزاده جهان است که انقلاب اسلامی ایران را الگوی خویش قرار دادند.

نوری اضافه کرد: مشارکت مردم نشان از دلدادگی مردم ایران به نظام برخواسته از بطن و مردم ایران دارد و این موضوع نیز بارها و بارها به اثبات رسیده است.

وی با اعلام اینکه مشارکت مردم در مراسم 22 بهمن نشان از علاقه‌مندی جدی ایرانیان به نظام ایران اسلامی دارد، تأکید کرد: مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همه تحرکات فرهنگی و سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی برعلیه نظام را خنثی می‌کند.

مسئول بسیج کارمندان استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران ارادت خویش به نظام اسلامی را بارها و بارها ثابت کردند و در این انتخابات با وجود شور و هیجانی که در مردم در این مدت وجود داشت نشان از مشارکت گسترده در انتخابات دارد.

وی با اعلام اینکه شور و اشتیاق مردم در زمان تبلیغات انتخاباتی دشمن را به سکوت وادار کرد،گفت: مشارکت در انتخابات و حضور پرشور در صندوق‌های رأی نیز مهر سکوت بر هجمه‌های نامناسب دشمنان خواهد زد.

نوری در ادامه خواستار انتخاب افراد اصلاح و دلسوز نظام برای مجلس خبرگان رهبری و نیز مجلس شورای اسلامی شد و افزود: انتخاب اصلح و نماینده دلسوز برای مردم و نظام در برنامه کاری مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای تداوم نهضت آزادی خواهی که در جهان ایجاد کرد، نیاز به انسان‌های مدیر، مدبر، دلسوز نظام و اسلام، پایبند به قانون اساسی و مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی احتیاج دارد، افزود: ملاک انتخاب اصلح را در صحبت‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران به خوبی می‎توان جستجو کرد.

وی با اشاره به عضویت بیش از 35 هزار کارمند در بسیج کارمندی استان مازندران یادآور شد: بسیجیان کارمند استان با مشارکت خویش ارادت به انقلاب و اسلام را به خوبی نشان می‎دهند.

مسئول بسیج کارمندان استان اضافه کرد: مشارکت مردم با انتخاب افراد زمینه‌ساز تداوم فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در سطح جهان را به همراه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار