کوشکی افزود: بیکاری، تورم و سختی معیشت مشکل اصلی مردم است و قرارداد 27 میلیاردی برای خرید هواپیمایی که 98 درصد از اقشار جامعه به دلیل مشکلات مالی قادر به استفاده از آن نیستند عملی غیرمنطقی است.
کد خبر: ۱۸۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 24 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: سعید کوشکی در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان شیراز در سخنانی اظهار داشت: افرادی که در فهرست مجلس خبرگان رهبری از سوی انگلیس موردحمایت قرار گرفته‌اند اگر مرضی ندارند باید اعلام برائت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این افراد باید موضع خود را مشخص کنند در غیراین‌صورت مسئله‌دار هستند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: اعتقاد به اسلام و قوانین اسلامی و مطیع بودن در مقابل قانون اساسی و اعتقاد به اصل ولایت‌فقیه، مومن، انقلابی و دلسوز بودن، مقابله کردن با فتنه و انحراف، عدم وابستگی به اشراف، پاک‌دستی، امین و در خدمت مردم بودن از شاخصه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری برای انتخاب کاندیدای اصلح است.
 
کوشکی بیان داشت: پیچیدگی این دوره از انتخابات این است که مسئله‌داران با دیگران ترکیب و از سران فتنه حمایت می‌کنند و باید مراقب نفوذ دشمن در ارکان مهم تصمیم‌گیری نظام، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم.
 
وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات این دوره دعوای جناح‌های سیاسی نیست بلکه با استکبار خارج از مرزهاست و در این راستا گروهی رنگ و اسم عوض کرده و بر پیچیدگی آن افزوده‌اند.
 
کوشکی گفت: تغییر اذهان، باورها و مسیر و نیز ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران راهبرد و استراتژی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این راستا افرادی در کشور هستند که مشکلات اقتصادی برای کشورمان را در خارج از مرزها دنبال می‌کنند و به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند برای رفع مشکلات اقتصادی بی‌توجهی می‌کنند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس بیان داشت: در مقابل توطئه‌ها و مشکلات کشور بخشنامه تصویب و یا سخنرانی ایراد کردند درد مردم را دوا نمی‌کند و اگر قوی و مقتدر نباشیم دشمن حرف و سخن ما را قبول نمی‌کند و به توطئه‌های خود برای سرنگونی نظام اسلامی ایران ادامه می‌دهد.
 
کوشکی افزود: بیکاری، تورم و سختی معیشت مشکل اصلی مردم است و قرارداد 27 میلیاردی برای خرید هواپیمایی که 98 درصد از اقشار جامعه به دلیل مشکلات مالی قادر به استفاده از آن نیستند عملی غیرمنطقی است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز نیز در این نشست در سخنانی اظهار داشت: برای ارتباط جوانان با مسجد از سوی این ناحیه طرحی به‌نام «مسجد ما» ارائه‌ شده است که در سال آینده در چند مسجد شیراز اجرا می‌شود.
 
سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار خاطرنشان کرد: جامعه هدف طرح مسجد ما خدام، جوانان و نوجوانان هستند که اگر کادر مجرب در این طرح تربیت شود نگرانی مدیریتی برای آینده کشور برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار