کد خبر: ۱۸۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 15 February 2016


معاون شهردار کرج با بیان اینکه برنامههای ارائه شده توسط ۲۰ قشر بسیج استان مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: تدوین برنامه راهبردی برای یک سال آینده استان در همین راستا انجام می شود.

سید علی‌اکبر میروکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در حاشیه دومین اجلاس مجمع عالی بسیج استان البرز اظهار داشت: این برنامه برای ارزیابی طرح‌های بسیج اقشار است و با توجه به اینکه 20 قشر از انواع بسیج در استان البرز تشکیل شده است، طرح‌های ارائه شده توسط آن‌ها مورد بررسی و رای‌گیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 3 طرح باقی مانده که پس از طرح و تصویب در این جلسه، به تهران برای تصمیم‌گیری ارسال می‌شود، افزود: پس از تایید، این طرح‌ها به عنوان سند راهبردی به استان برای اجرا ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اینکه هدف برای انجام فعالیت‌ها باید مشخص باشد، تصریح کرد: پس از شناخت هدف باید وضع موجود به خوبی شناسایی شود و پس از آن باید برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی در دستور کار قرار گیرد تا وسایل مورد نیاز برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب ارزیابی و به کارگیری شود.

وی با اشاره به اینکه 21 قشر کارکردی استان در حوزه‌های مختلف تدوین برنامه می‌کنند، گفت: تدوین برنامه راهبردی برای یک سال آینده استان در این جلسه انجام و مشخص میشود، بسیج میتواند چه نقشی در قالب برنامهریزی ایفا کند تا به عنوان کمکی برای نظام باشد.

میروکیلی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه دولتی انجام می‌شود و در همین راستا در حال ورود به برنامه ششم توسعه هستیم، خاطرنشان کرد: هر ارگانی برای خود برنامه‌ریزی‌های مشخصی دارد که در نهایت و در تکامل، به برنامه 6 ساله توسعه ختم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 20 طرح ارائه شده تصویب 3 طرح باقی‌مانده است، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه‌ریزی اجتماعی از جمله این موضوعات است که پس از ارائه طرح و رای‌گیری و تصویب آن، پس از انجام روند لازم در قالب سند راهبردی، به مدت یک سال اجرایی می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این برنامه توضیحاتی در مورد طرح اطلس فرهنگی اجتماعی کلانشهر کرج توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارائه شد؛ اطلس فرهنگی و اجتماعی شهر کرج علاوه بر تحلیل اطلاعات کالبدی و اجتماعی این امکان را دارد که اطلاعات هر 2 دسته را توامان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و با توجه به قابلیت گزارش‌گیری، نمونه مشابهی از آن در سطح کشور وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار