کد خبر: ۱۸۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 15 February 2016


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: عفت خانواده از طریق ماهواره خدشه‌دار شده است و باید با دیدی اعتقادی و نه سیاسی به آن توجه داشت چرا که جامعه در خطر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سردار علی استاد حسینی به دو موضوع اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی بارها تاکید داشتند که بسیار شفاف بوده و جای هیچ ابهامی ندارد.

وی افزود: وضعیت کشور از لحاظ حجاب و عفاف شرایط نامساعدی دارد و این درحالی است که بسیاری از مسئولان کمترین توجه را به این مشکل مهم دارند.

فرمانده سپاه البرز ماهواره‌ها را عامل از هم پاشیدگی خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: دشمن ریشه خانواده‌ها را هدف قرار داده است و شبکه‌های مستهجن ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی از دلایل ترویج بی بندوباری در جامعه به شمار می‌رود.

وی گفت: عفت خانواده از طریق ماهواره خدشه‌دار شده است و باید با دیدی اعتقادی و نه سیاسی به آن توجه داشت چرا که جامعه در خطر است.

استادحسینی با اشاره به نظر نماینده ولی فقیه در استان البرز نسبت به مشکلات فرهنگی حاکم در استان چنین گفت: اگر ایشان را به عنوان نماینده ولی فقیه قبول داریم باید از صحبت‌هایش اطاعت شود ولی در غیر این صورت جهت رفع سوءتفاهم‌ها باید جلسه‌هایی جهت تبادل نظر بین مسئولان و نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شود.

وی گفت: مجمع عالی بسیج برنامه‌ها و طرح‌های بسیار خوبی را در جهت رفع این معضل ارائه داده‌اند که باید به مرحله اجرا درآید.

فرمانده سپاه استان در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره‌ای داشت و گفت: اقتصاد مقاومتی به این معنا است که چیزی به کشور اضافه شود و موجب اشتغال جوانان گردد و در پی آن وابستگی به دیگر کشورها را از بین ببرد.

وی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در سال گذشته حدود 3 هزار شغل ایجاد شد که این میزان در سال جاری به 5 هزار شغل رسیده است و در عرصه‌های تولید قارچ، بلدرچین، جوجه کشی، بوقلمون، پرورش ماهی و زنبور عسل فعالیت می‌کنند.

استاد حسینی گفت: نه تنها نباید مخالف طرح اقتصاد مقاومتی بود بلکه باید زمینه‌های آن را نیز در روستاها فراهم نمود تا شاهد پیشرفت‌های روز افزون کشورمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار