کد خبر: ۱۸۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 14 February 2016


فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیج در مورد اجرای طرح‌های عفاف و حجاب آمادگی لازم را دارد گفت: باید بر روی این موضوع کار شده و مشکلات موجود بر سر راه این امر مشخص و از میان برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علی استادحسینی در دومین اجلاس مجمع عالی بسیج استان البرز که امروز در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد شهرداری کرج برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) در مورد انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: سپاه استان البرز در مورد هیچ‌ یک از نامزدهای انتخاباتی نظر خاصی ندارد و بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری رای می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در مورد موضوع اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب کسی نمی‌تواند ابراز مخالفت کند، افزود: اقتصاد مقاومتی امری است که چندین سال است توسط مقام معظم رهبری مطرح می‌شود و طرح‌هایی که در این زمینه و در حوزه عفاف و حجاب مطرح می‌شود شاید نقص‌هایی داشته باشد اما می‌توان نقایص آن را برای اجرای هرچه بهتر برطرف کرد.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) البرز با بیان اینکه برای اجرایی کردن این طرح‌ها باید تلاش کنیم، افزود: شهر از نظر بی‌حجابی و بی‌عفتی وضعیت مناسبی ندارد و مسئولان نیز به اقتضای مسائل روز اصلا به مسائل فرهنگی توجه نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ماهواره‌ها بنیان خانواده‌ها را از هم پاشیده و یکی از دلایل بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه و خانواده‌ها همین ماهواره‌ها هستند گفت: طرح‌های بسیاری در این حوزه ارائه شده که به طور مسلم نقص‌هایی دارد اما دلیل نمی‌شود با آن‌ها به طور کلی مخالفت شود بلکه باید نقایص آن را برطرف و برای اجرایی کردن آن‌ها به نحو مطلوب تلاش کنیم.

استادحسینی با بیان اینکه عدم وجود عفت در جامعه ریشه خانواده را از بین می‌برد خاطرنشان کرد: عفت جامعه از طریق ماهواره خدشه‌دار شده و باید به این موضوع با دید اعتقادی نگاه کرد چراکه جامعه در خطر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید طرحی را برای اجرای صحیح عفاف و حجاب در البرز به عنوان پایلوت انجام دهیم افزود: اگر تنها به معایب و نقص‌های موجود توجه کنیم تا چند سال آینده نیز نمی‌توانیم اقدامی مناسب در این حوزه انجام دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز درمورد پیروی از فرمایشات نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: اگر امام جمعه کرج را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان قبول داریم باید به صحبت‌هایی که می‌کنند گوش فرا دهیم.

وی گفت: بنده به طور کلی موافق موضوع عفاف و حجاب و طرح‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شود هستم و برای اجرایی شدن آن به بهترین شکل ممکن مساعدت‌های لازم را انجام می‌دهم.

استادحسینی با اشاره به اینکه بسیج در مورد اجرای این طرح‌ها آمادگی لازم دارد تاکید کرد: باید بر روی این موضوع کار شود و مشکلات موجود بر سر راه این امر مشخص و از میان برداشته شود.

وی در مورد اقتصاد مقاومتی نیز یادآور شد: اقتصاد مقاومتی به معنای تولید داخلی و فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان بدون وابستگی به خارج از کشور است که در این راستا در بسیج سازندگی در سال گذشته 3 هزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) با اشاره به اینکه در سال جاری نیز 5 هزار شغل توسط بسیج سازندگی استان البرز ایجاد شده است، گفت: امکانات زیادی وجود دارد که می‌توانیم با توجه به آن‌ها و بر اساس اقتصاد مقاومتی فعالیت مناسبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی بر زمین مانده گفت: باید زمینه‌های اجرای اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم و از توانمندی‌های موجود بهره لازم را ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار