مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان اعلام کرد:
کار ذخیره سازی کود شیمیایی از تیرماه سال گذشته آغاز شده و این کودها در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه و رضوانشهر ذخیره شده است.
کد خبر: ۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 02 April 2015
به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان، مسعود زهرابی مدیر این شرکت اظهار داشت: با توجه به بارش باران و افزایش تقاضای کود شیمیایی بویژه کود اوره، این کود به میزان کافی در استان وجود دارد و از طریق انبارهای شرکت و همچنین کارگزاری های توزیع نهاده کشاورزی، به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: گزارش های پراکنده ای از سودجویی برخی افراد و شایعاتی مبنی بر کمبود کود اوره در برخی مناطق واصل شده که صحت ندارد و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان با توجه به نیاز کشاورزان و در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی ، کود اوره مورد نیاز را ذخیره و آماده توزیع کرده است.

زهرابی تصریح کرد: کشاورزان بدون دغدغه کمبود کود، می توانند به کارگزاری های توزیع نهاده این شرکت مراجعه و به میزان مورد نیاز، کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی یا عدم عرضه کالا و بروز هرگونه مشکلی در راستای تامین کود شیمیایی مورد نیاز ، کشاورزان می توانند گزارش های خود را با شمار تلفن 01333660016 یا دفتر این شرکت واقع در کیلومتر پنج جاده رشت - تهران اطلاع دهند.

کار ذخیره سازی کود شیمیایی از تیرماه سال گذشته آغاز شده و این کودها در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه و رضوانشهر ذخیره شده است.

استان گیلان دارای حدود 237 هزار هکتار زمین شالیزاری، 32 هزار هکتار باغ چای و بیش از 10 هزار هکتار اراضی زیر کشت مرکبات است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار