نیروهای مسلح در کردستان هدفی جز تقویت اقتدار نظام ندارند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اعلام این مطلب که نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان هدفی جز حفاظت از نظام و تقویت اقتدار و عظمت آن و نیز تداوم انقلاب اسلامی با تبعیت از فرمانده کل قوا ندارند به انتخابات اسفند در کردستان اشاره کرد و گفت: با تمام قدرت امنیت انتخابات را تضمین می‌کنیم.
کد خبر: ۱۷۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 10 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و قدردانی از آیت‌الله حسینی‌شاهرودی برای اختصاص زمان این دیدار، اظهار کرد: نیروهای مسلح مستقر در کردستان به تبع نیروهای کشوری به رشد و بالندگی لازم رسیده‌اند.

وی گفت:، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، انتظامی و مرزبانی به مانند ملت بزرگ ایران در راستای دفاع از دستاوردهای نظام و زمینه‌سازی برای تداوم انقلاب اسلامی و اتصال آن به انقلاب حضرت مهدی(عج) تلاش می‌کنند و در این راستا هماهنگ و از تعامل خوبی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اعلام این مطلب که نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان از نهایت آمادگی، تعامل و هماهنگی لازم در مقابله با دشمن و حفاظت از مرزهای کشور برخوردار هستند، تصریح کرد: در این راستا همکاری و هماهنگی خوبی هم بین نیروهای مسلح استان وجود دارد و تاکنون نشان داده‌اند که هدفی جز حفاظت از نظام و تقویت اقتدار و عظمت آن و نیز تداوم انقلاب اسلامی با تبعیت از فرمانده کل قوا ندارند.

وی با یادآوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه امسال، گفت: همه نیروهای مسلح حسب ماموریتی که دارند، جلسات هماهنگی برگزار شده و تمامی ماموریت‌های واگذاری در این حوزه را انجام داده و با تمام قدرت امنیت انتخابات را تضمین می‌کنیم.

سردار رجبی افزود: ما به عنوان قرارگاه استانی اطلاع داریم که نیروی انتظامی استان هم طبق وظیفه‌ای که در بحث امنیت انتخابات دارد، همه کارهای لازم را انجام داده‌ است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که مشارکت گسترده و باشکوه در انتخابات پیش‌رو از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، لذا باید همه تلاش کنیم تا انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر گفت: مجموعه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان به واسطه وجهه مثبت و تاثیرگذاری آنان در جامعه، نه تنها خود و خانواده‌های آنان در انتخابات شرکت می‌کنند بلکه سایر بستگان و مردم را نیز به حضور در صحنه انتخابات تشویق می‌کنند.

وی با مهم خواندن بحث حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: حضور مردم نشان از حمایت از نظام و استکبارستیزی آنان دارد که قطعا مردم فردا همانند سایر صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و حماسه‌ای دیگر را به منصه ظهور می‌رسانند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار