رئیس سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان:
رئیس سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان گفت: معشیت و بیکاری تهدید جدی برای این دیار است و ادعای افرادی که در پی نگاه مذهبی به این دیار هستند پوچ و بی اساس است.
کد خبر: ۱۷۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 28 January 2016
سرهنگ محمد علی میری ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه شهید شریف شهرکی اظهار داشت: اگر ذره ای هوشمندانه و آگاهانه مسائل استان را رصد کنیم، می بینیم شیعه و سنی هیچ مشکلی با هم ندارند و این نگاه اختلافی را به این دیار تحمیل کرده اند.

وی افزود: نباید از وجود مذاهب در استان احساس خطر کنیم، خطر جدی برای این دیار معشیت، بیکاری و وضعیت اقتصادی مردم است که اگر غفلت کنیم بسیاری از باورهای آنان تحت شعاع قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر مشکلات اقتصادی این دیار را به صورت نگاهی جامع محور حل کنیم دیگر شاهد هیچ مشکل در هیچ بخشی نخواهیم بود، باید با نگاهی عدالت جویانه در صدد رفع مشکلات اقتصادی مردم صبور این دیار قدم برداریم.

بسیج الگوی مناسبی برای هم افزائی اجتماعی است

سرهنگ میری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در جامعه اظهار داشت: اگر جامعه از نگاه نابرابر رنج می برد باید نگاه بسیج را در راس خود قرار دهد، در بسیج همه برابر هستند، فرقی میان شیعه، سنی، کلیمی، مسیحی نیست و همه در لقای پرچم بسیج در حال خدمت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده، بیش از ۲۳۰ هزار شهید از جان خود گذشتند تا ما امروز آرامش داشته باشیم پس باید نگاه عدالت جویانه ای را در این بلاد اسلامی که به حرمت خون شهدا شکل گرفته را دنبال کنیم.

وی خطاب به بسیجیان شاغل در دستگاه های دولتی گفت: بسیجیان همواره باید مسائل مختلف را رصد کنند، با هوشیاری و آگاهی از مسائل روز  می توان به بالندگی و مقابله با توطئه های دشمنان رسید.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان افزود: اکنون بسیج به عنوان الگوی  مقاومت در دیگر کشورهای جهان در آمده و شاهدیم که عراق و سوریه با بهره گیری از همین تفکر در برابر گروه تکفیری داعش که از بسیاری از امکانات برخوردار هستند، ایستاده است.

وی افزود: نام بسیج عزت و آزادی را به همراه دارد، روزگاری با همین نام در برابر بیش از ۳۰ کشور جهان ایستادیم، تمام آن مدعیان از جمله صدام حسین، قذافی و مبارک ها به زباله دان تاریخ پیوستند اما نام بسیج به سبب گره خوردن در بطن جامعه همواره در اذهان جاری و ساری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار