افزايش حضور گشت های پليس در محلات و معابر کرمانشاه/ متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای با 59 فقره سرقت در کرمانشاه/ کشف بيش از 11 کيلوگرم حشيش در کرمانشاه
کد خبر: ۱۶۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 12 January 2016
کشف محموله 30 میلیاردی گوشی قاچاق در کرمانشاه

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف 1900 دستگاه گوشی همراه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این باره گفت: ماموران ادراه عملیات ویژه اداره آگاهی با انجام کار اطلاعاتی چندین ماهه موفق به شناسایی یک باند بزرگ و فعال قاچاق کالا در شهرستان جوانرود شدند.

وی ادامه داد: ماموران در زمان کنترل این باند متوجه شدند که قاچاقچیان یک محموله سنگین کالای قاچاق را در مخفیگاه خود انبار و قصد دارند در چند روز آینده با چند دستگاه خودرو تیزو آنها را به استان های مرکزی کشور منتقل کنند.

سردار امان اللهی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع و انجام کار اطلاعاتی گسترده و مستمر، ماموران موفق به شناسایی شماره و نوع خودروهای حمل کننده کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کنترل دقیق و گسترده تمامی محورهای مواصلاتی جوانرود به کرمانشاه، بیان کرد: روز گذشته ماموران کنترل کننده محور ماهیدشت- کرمانشاه موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل کالای قاچاق شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیادی ضمن فرار وارد یک مسیر فرعی شدند  که پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز ماموران موفق به متوقف کردن آنها شدند.

سردار امان اللهی افزود: در بازرسی از این خودروها تعداد 1900 دستگاه انواع گوشی هوشمند قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

افزايش حضور گشت های پليس در محلات و معابر کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از افزايش حضور گشت های پليس در محلات و معابر اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی گفت: به منظور افزايش احساس امنيت و پيشگيری از وقوع جرائم به خصوص سرقت، انتظامي شهرستان کرمانشاه مبادرت به تشکيل و اعزام تيم های موتورسوار و پاس پياده به صورت آشکار و پنهان در محلات سطح شهر کرده است.

وی بيان کرد: باتوجه به اقدامات فوق، تعداد زيادی از سارقان دستگير و روانه زندان شده اند که در بيست روز اول دي ماه 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته سرقت منزل 25% کاهش و کشفيات سرقت ها نیز 23 % افزايش يافته است.

اين مقام انتظامي در ادامه خاطرنشان کرد: با اجرای طرح استعلام شماره خودرو های مشکوک و مظنون باعث افزايش کشف 90 درصدی خودروهای مسروقه شده است.

سرهنگ شيرزادی با هشدار به قانون شکنان و سارقان عنوان کرد: اين گونه افراد بايد بدانند که پليس قاطعانه و قدرتمندانه با آنها برخورد خواهد کرد.

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای با 59 فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 59 فقره انواع سرقت و دستگيری 37 نفر سارق حرفه ای خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی گفت: در پی سرقت های مکرر لوازم و قطعات داخل خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی تصريح کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته سارقان و مخفيگاه آنان شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی در 48 ساعت گذشته طی عملياتی 37 سارق حرفه ای دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بيان اينکه سارقان پس ازدستگيری به کلانتري های مربوطه منتقل شدند، گفت: متهمان در بازجويی های علمی و فنی پليس، به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

سرهنگ شیرزادی افزود: سارقان به 59 فقره سرقت از جمله: 29 مورد قطعات و محتويات داخل خودرو، 14 دستگاه خودرو، سه باب منزل و 2 باب مغازه اعتراف کردند.

کشف بيش از 11 کيلوگرم حشيش در کرمانشاه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از کشف يازده کيلو و 700 گرم حشيش و دستگيری دو نفر در اين خصوص خبر داد.

سرهنگ قباد خنجری اظهار داشت: در پی انجام چندين ماه کار اطلاعاتی بر روی باند تهيه و توزيع مواد مخدر که به صورت فرا استانی اقدام به ترانزيت مواد مخدر می کرد، سرکرده اين باند شناسايی و تحت تعقيب قرار گرفت.

وی با اشاره به اين که تحقيقات پليس حاکی از آن بود که قاچاقچيان با استفاده از يک زن قصد انتقال مواد افيوني از استان های جنوبی به داخل استان را دارند، افزود: اکيپی از مأموران به کنترل خودروهای عبوری در محور بيستون- کرمانشاه پرداختند.

سرهنگ خنجری بيان داشت: پس از چندين ساعت کنترل، ماموران موفق به شناسايی زن حامل مواد مخدر در داخل يک خودرو عبوری شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با اشاره به کشف 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع حشيش از داخل کوله اين زن، اظهار داشت: متهمه اعتراف کرد که مواد را برای يک نفر حمل کرده و قرار است که آن را در داخل شهر به وی تحويل دهم.

اين مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران سريعاً محل تحويل مواد را شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه فرد تحويل گيرنده را دستگير کردند.

سرهنگ خنجری در پايان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تفهيم اتهام و به همراه پرونده مقدماتی به مقام قضائی تحويل داده شدند.
 
دستگيری باند سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از متلاشی شدن باند سارقان قطعات داخل خودرو و کشف 29 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رضا شيرزادی در اینباره گفت: در پی چند فقره سرقت محتويات و قطعات داخل خودرو در برخی محله های سطح شهر، لذا پيگیری موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی در ادامه با بيان اين که سارق يا سارقان با باز کردن درب خودروها اقدام به سرقت وسایل و مدارک می کردند، افزود: ماموران انتظامی اين شهرستان با شگردهای خاص پليسی در 24 ساعت گذشته 14 نفر را كه اقدام به سرقت محتويات و قطعات داخل خودرو می کردند شناسايی و دستگير كردند.
 
وی خاطر نشان كرد: سارقان دستگير شده در بازجوئی های اوليه به 29 فقره سرقت محتويات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.
 
سرهنگ شيرزادی در پايان با اشاره به شناسايي مالباختگان، بيان داشت: سارقان دستگير شده برای مراحل قانونی به مراجع قضائی تحويل داده شدند.

دستگيری جاعل کارت شارژهای اعتباری در جوانرود

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگيری جاعل حرفه‌ای کارت شارژهای اعتباری در اين شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ داريوش محمدی افزود: در پی اخبار واصله از منابع و مخبران مبنی بر اين ‌که فردی اقدام به جعل و فروش کارت شارژهای اعتباری همراه اول می کند بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 پس از اخذ مجوز قضائی و شناسايی متهم در يکي از روستاهای شهرستان جوانرود، طی عملياتی موفق به دستگيری فرد جاعل شدند که در بازرسی از منزل متهم، 914 عدد کارت شارژ اعتباری 2000 تومانی همراه اول و دستگاه بسته‌بندی کشف شد.

فرمانده انتظامی جوانرود در ادامه بيان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری مورد بازجوئی قرار گرفت که پس از تفهيم اتهام لب به اعتراف گشود و گفت: پس از جعل کارت شارژهای اعتباری و بسته‌بندی آن‌ها، اقدام به فروش و توزيع در بين مغازه‌داران در سطح شهرستان‌های جوانرود و ثلاث باباجانی کرده است.

گفتنی است، متهم با تشکيل پرونده جهت مراحل قانونی به مراجع قضائی تحويل داده شد.

اين مقام انتظامی گفت: در صورت مشاهده‌ هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق سامانه تلفن 110 و يا مراجعه حضوری به پليس گزارش دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار