رئیس ستاد انتخابات کردستان خبر داد
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: براساس آمار نهایی اعلام شده از میان 213 نفر داوطلب حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت تعداد 176 نفر تایید و 32 نفر نیز رد صلاحیت شدند و 5 نفر نیز انصراف خود را از نامزد شدن قبل از بررسی هیئت اجرایی در انتخابات اعلام کردند.
کد خبر: ۱۵۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 05 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، علیرضا آشناگر اظهار کرد: طبق جدول زمان‌بندی شده، امروز اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 5 حوزه انتخابیه استان کردستان به وزارت کشور، هیئت نظارت و نیز داوطلبان رد صلاحیت شده اعلام شد.

وی گفت: براساس آمار نهایی اعلام شده از میان 213 نفر داوطلب حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت تعداد 176 نفر تایید و 32 نفر نیز رد صلاحیت شدند و 5 نفر نیز انصراف خود را از نامزد شدن قبل از بررسی هیئت اجرایی در انتخابات اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان سنندج دیواندره و کامیاران از میان 91 داوطلب، 77 نفر تایید صلاحیت، 11 نفر رد صلاحیت شده و 3 نفر انصراف داده‌اند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه سقز و بانه از میان 33 نفر داوطلب، 26 نفر تایید صلاحیت، 7 نفر رد صلاحیت شده و کسی انصراف نداده است.

آشناگر افزود: در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد از میان 41 نفر داوطلب، 32 نفر تایید صلاحیت، 9 نفر رد صلاحیت شده و کسی انصراف نداده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان از میان 18 داوطلب، 16 نفر تایید صلاحیت، 2 نفر رد صلاحیت شده و کسی انصراف نداده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: در حوزه انتخابیه بیجار هم از میان 30 داوطلب، 25 نفر تایید صلاحیت، 3 نفر رد صلاحیت شده و 2 نفر انصراف داده‌اند.

وی افزود: افراد رد صلاحیت شده می‌توانند طی 4 روز آینده اعتراض خود را به هیئت نظارت استان کردستان ارائه کنند.

آشناگر تصریح کرد: اسامی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی فردا در اختیار هیئت نظارت قرار می‌گیرد.‌

وی گفت: در بهمن ماه سال جاری اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده قطعی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارائه می شود و وزارت کشور نیز این اسامی را به فرمانداری ها اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار