فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: برنامه‌های طراحی شده در اتاق‌های فکر دشمنان نظام اسلامی در راستای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و برای کوچک نشان دادن امت اسلامی و حفظ منافع رژیم جعلی صهیو‌نیستی است و عالمان دینی در راستای آگاه‌سازی جامعه از این توطئه‌ها رسالت بزرگی بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۵۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 03 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس، سردار محمدحسین رجبی در همایش هم‌اندیشی و هم‌گرایی روحانیون استان کردستان در قرارگاه شهید شهرامفر با اشاره به نقشه شوم دشمنان در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اظهار کرد: علمای دینی مهم‌ترین نقش را در ایجاد اتحاد بین امت اسلامی دارند و باید همه ما با ایجاد آگاهی در میان مردم اسباب وحدت روز افزون در جامعه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع وحدت بین امت اسلامی گفت: امروزه در عرصه تحلیل‌گری استکبار جهانی شاهد آن هستیم که دشمنان نظام اسلامی در رسیدن به افکار شوم خود از تمامی ابزارهای موجود برای تهدید علیه امت اسلامی بهره می‌گیرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: استکبار جهانی با طراحی و برنامه‌ریزی‌هایی که در اتاق‌های فکر خود دارند عملیات بسیاری را در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان طراحی و پشتیبانی می‌کنند.

وی گفت: امروزه بر خلاف دهه‌های گذشته استکبار جهانی از روش و کلیدواژه‌هایی چون استعمار و استثمار استفاده نمی‌کند و برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی از حربه‌ها و واژه‌هایی مانند دین و مذهب که تمامی آنان در اتاق‌های فکر علیه نظام اسلامی طراحی شده استفاده می‌کنند که متاسفانه باید گفت تا حدودی در این راه موفق بوده‌اند.

سردار رجبی با بیان اینکه امروز ما به سربازان و تجهیزات فیزیکی همانند قبل کمتر نیاز داریم افزود: در عرصه‌ای که نیازی به تجهیزات جنگی و حضور سربازان در میدان نبرد نیست عالمان دینی باید در این عرصه پر تلاطم سربازانی انقلابی را آماده رویارویی و مقابله با این تهدیدها کرده و وارد میدان کنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های طراحی شده در اتاق‌های فکر دشمنان نظام اسلامی در راستای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و برای کوچک نشان دادن امت اسلامی و حفظ منافع رژیم جعلی صهیونیستی است و عالمان دینی در راستای آگاه‌سازی جامعه از این توطئه‌ها رسالت بزرگی بر عهده دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص افرادی که قصد ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی دارند اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند افرادی که در صدد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در ایران اسلامی و جهان اسلام هستند با بیان سخنان تحریک آمیز در مورد مذاهب در پی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بوده و ما باید حواسمان به این موضوع مهم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار