محمد قریب: 9 دی همانند 22 بهمن حائز اهمیت است/ حماسه 9 دی چهره بسیاری از بدخواهان انقلاب را نمایان کرد / مسئولین بدانند که حجت مردم تمام شده و باید به موقع پاسخ مردم را بدهند
کد خبر: ۱۵۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 30 December 2015

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: حماسه 9 دی، حماسه ای بی نظیر است و چهره بسیاری از بدخواهان انقلاب را نمایان می کند و الان باید مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

محمد قریب در گفت وگو با تابناک گفت: نهضت انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم شکل گرفت و بحث 9 دی نیز مانند 22 بهمن حائز اهمیت است.

به گفته وی، مردم بصیر و همیشه در صحنه در حماسه 9 دی سال 88 با حضور باشکوه خود به دشمنان اسلام نشان دادند که هر زمان که آرمان های امام و انقلاب اسلامی در خطر باشد پیشگام هستند و این را در عمل نشان دادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ترس دشمنان اسلام به دلیل وجود امنیت و بیداری  اسلامی در منطقه است، تاکیدکرد: باید حضور پررنگی در مراسم 9 دی داشته باشیم و از همه مهم تر قرارگیری در آستانه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باعث دوچندان شدن اهمیت 9 دی امسال می شود؛ چراکه یکی از اهداف فتنه گران ایجاد رخنه در انتخابات مجلس شورای اسلامی  و خبرگان رهبری است.

قریب افزود: مسئولین باید توجه داشته باشند فتنه گران در این جریان حضور پیدا خواهند کرد و مردم نیز اجازه حضور فتنه گران در این جریان را نمی دهند.

وی اظهارکرد: ضربه زدن به نظام اسلامی یکی از اهداف شوم دشمنان است و با حضورپرشور مردم دشمنان هیچ گاه به هدف شوم خود نخواهند رسید و از حماسه 9 دی مسئولین باید درس بگیرند و بدانند که حجت بر مردم تمام شده و مسئولین باید توجه داشته باشند که به مشکلات مردم دقت نظر داشته باشند و به وظایف خودشان جامه عمل بپوشانند و به موقع پاسخ مردم را بدهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: حماسه 9 دی، حماسه ای بی نظیر است و چهره بسیاری از بدخواهان انقلاب را نمایان می کند و الان باید مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار