فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: خروش خودجوش ملت ایران در نهم دی‌ماه 88 حماسه‌ای در تراز انقلاب بود که تمامی امیدهای دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان را در داخل و خارج از کشور به یأس تبدیل کرد و تودهنی محکمی به کسانی بود که رویای براندازی نظام را در سر می‌پروراندند.
کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 30 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان سنندج اظهار کرد: کسانی که امروز در این مراسم حضور دارند از جنس کسانی هستند که حماسه بزرگ 9 دی‌ماه 88 را خلق کردند.

وی با بیان اینکه در مورد اهمیت و نقش بصیرت بسیاری از مسئولان نظام و در راس آنها مقام معظم رهبری مطالب زیادی را فرموده‌اند، گفت: ملت ایران اسلامی به این اصل مهم توجه ویژه‌ای دارند و همین امر سبب شده در تمام عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره حضور پررنگ و تاثیرگذار داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: هر فتنه‌ای برای شکل‌گیری زمینه‌هایی دارد که عناصر وابسته به دشمنان با استفاده از این زمینه‌ها در دی‌ماه 88 آن فتنه عظیم را در جهت تخریب چهره نظام به وجود آوردند.

وی غفلت ورزیدن از دشمنان را یکی از زمینه‌های به وجود آمدن فتنه در هر کشور و نظام اسلامی دانست و گفت: وقتی انقلاب اسلامی را صاحب حرف، جایگاه و تمدن و عظمت می‌دانیم قطعا باید به این اصل مهم که چنین نظامی با این جایگاه دشمنانی دارد که نباید از آنها غافل شد.

سردار رجبی افزود: انقلاب اسلامی دست ایادی استکبار و دست‌نشانده‌های آنان را از منافع و ارزش‌های ایران اسلامی کوتاه کرد و همین امر کینه آنها را نسبت به این انقلاب ریشه‌دار و عمیق کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توازن قدرت را در جهان و منطقه تغییر داده، اظهار کرد: دشمن برای خدشه‌دار کردن و ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی از هر توطئه‌ای استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان از جمله کودتا، تحریم، تحمیل جنگ، تحرکات گروهک‌های ضد انقلاب و غیره افزود: اینکه احساس کنیم که دشمنی نداریم بزرگترین غفلت است، چراکه چنین باوری راه را برای ضربه زدن دشمنان باز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی تا زمانی که این ملت به ارزش‌های اسلامی پایبند و دنبال تحقق و گسترش آن در جهان باشند با ما دشمنی خواهد کرد.

سردار رجبی دور شدن از خط ولایت به عنوان چراغ روشن امت اسلامی را از دیگر عوامل بروز فتنه در جوامع اسلامی دانست و گفت: غافل شدن از این مسیر ولایت به عنوان خط قرمز نظام و ملت موجب بروز فتنه و خدشه‌دار شدن نظام می‌شود.

وی افزود: فتنه 88 در واقع برآیندی از تمام فتنه‌های اجرا شده و اجرا نشده دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بود که به برکت وجود ولایت و رهبری‌های داهیانه امام راحل و رهبری و حضور در عرصه مردم بی‌نتیجه مانده بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: فتنه 88 تنها یک تاکتیک و یک دشمنی نبود، تجمیعی از تمامی ناکامی‌های دشمنی‌ها و توطئه‌هایی بود که دشمنان علیه ایران پیاده کرده بودند.

وی با بیان اینکه هر کشور و انقلابی در معرض دو نوع تهدید داخلی و خارجی است، خاطرنشان کرد: آنچه در این میان مهم است تهدیدات داخلی است، چرا که این دست تهدیدات به دلیل ماهیتی که دارد بستر را برای طمع دشمنان بیرونی و تهدیدات تازه آنها فراهم می‌سازد.

سردار رجبی گفت: خواص بی‌بصیرت و آیادی استکبار در فتنه 88 بستر و زمینه را با حرکت‌های نابخردانه خود برای دخالت دشمنان در کشور فراهم کردند که مردم بصیر ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبری و خلق حماسه نهم دی‌ماه پاسخ دندان‌شکنی به آنها دادند.

وی افزود: در انتخابات 88 آن زمان که عظمت مشارکت ملت ایران در انتخابات از طریق رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی شد، دوستداران نظام خوشحال و ابرقدرت‌های جهانی به عظمت ملت ایران اعتراف کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان حماسه حضور ملت ایران در انتخابات 88 را یک کار سیاسی بالا در تراز جهانی عنوان کرد و گفت: ایادی خودفروخته استکبار این عظمت را با ریختن آب در آسیاب دشمن به باد دادند و خشم آنان را به خوشحالی تبدیل کردند.

وی از قانون‌گریزی به عنوان یکی دیگر از مشخصات فتنه 88 و توطئه دشمنان نام برد و افزود: آنهایی که قانون را بعد از انتخابات زیرپا گذاشتند در روزهای قبل از انتخابات دم از قانون می‌زدند و مبنای حرکت خود را بر این اصل استوار کرده بودند.

سردار رجبی با بیان اینکه فتنه 88 در تراز براندازی نظام بود، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از بانیان فتنه‌ای بود که در سال 88 در ایران به واسطه بی‌بصیرتی از سوی عده‌ای خودفروخته به وجود آمد.

وی گفت: ساده‌لوحی سران فتنه که به اردوگاه دشمن دل خوش کرده بودند موجب شد، نصایح رهبری را نشنیده گرفته و آنگونه که نباید اقدام کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه این فتنه زیان‌های زیادی را برای نظام داشت، افزود: امیدواری دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی، افزایش فشارها و تحریم‌ها، امیدواری دشمن به براندازی نظام و غیره از تاثیرات زیان‌بار فتنه 88 در ایران اسلامی بود.

وی اظهار کرد: خروش خودجوش ملت ایران در نهم دی‌ماه 88 حماسه‌ای در تراز انقلاب بود که تمامی امیدهای دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان را در داخل و خارج از کشور به یأس تبدیل کرد و تودهنی محکمی به کسانی بود که رویای براندازی نظام را در سر می‌پروراندند.

سردار رجبی با بیان اینکه مردم ایران در نهم دی‌ماه 88 با عاشورا محوری به میدان آمدند، گفت: حماسه نهم دی‌ماه 88 عظمت، اقتدار و تقویت باورهای مردمی را به ارمغان آورد.

وی افزود: حماسه نهم دی‌ماه 88 در واقع یک رفراندوم ملی در دفاع از انقلاب و رهبری بود و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته برای جهانیان به تصویر کشید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه 9 دی‌ماه 88 در واقع غدیر انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: حماسه این روز برای همیشه در تاریخ ملت ایران ماندگار مانده و عظمت این ملت را به جهان ثابت کرد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این حماسه بزرگ گفت: ملت فهیم و بصیر ایران همچون گذشته با افتخار خود در انتخابات پیش رو نیز شرکت کرده و حماسه بزرگ و در تراز انقلاب اسلامی را با حضور پرشورشان رقم خواهند زد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار