افرادی که در فتنه‌ 88 نقش داشتند
فروزنده بیان کرد: برخی افراد که در فتنه‌ 88 نقش داشتند درصدد نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستند و برای اینکه رهبری را تحت فشار قرار دهند سعی دارند تا در مجلس خبرگان رهبری نفوذ و هتاکی کنند و این در حالی است که باید مجلس خبرگان جایگاه رهبری مقام معظم رهبری و رهبری بی‌بدیل ایشان را تبیین کنند.
کد خبر: ۱۵۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 24 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، لطف‌الله فروزنده ظهر امروز در همایش بررسی راه‌های نفوذ دشمن در تشکل‌های دینی، با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است، اظهار داشت: این یک توهم نیست و آمریکا از 28 مرداد دشمنی با ملت ایران را آغاز کرده‌اند و از روزی که انقلاب اسلامی شکل گرفت آمریکا انواع و اقسامی از توطئه‌ها و کودتاها را به کاربرد و امروز نیز این مسئله ادامه دارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها هنوز پا برجا و استوار بوده و امروز حکومت جمهوری اسلامی ایران محدود به تهران نیست و امروز ایران اتحاد اصلی را در خاورمیانه به وجود آورده و این برای آمریکا بسیار سخت و غیرقابل تحمل است.

فروزنده تصریح کرد: تلاش آمریکا برای پیدا کردن جایگاه ویژه در خاورمیانه با ناکامی روبه‌رو شده و امروز گفتمان امام راحل، غالب بوده و این برای آمریکایی‌ها سخت و ناگوار است و تأکید بر گزینه نظامی در حالی است که آمریکا توان استفاده از این گزینه را ندارد و بر همین اساس بر نفوذ تأکید داشته و تلاش دارد با این ابزار به عنوان یک راهبرد استفاده کند.

رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول ادامه داد: در کشور ما دو تفکر لیبرالیسم و سازش در برابر تفکر ایستادگی وجود دارد و در این زمینه تفکر سازش آمریکا را دشمن نمی‌داند و از طرفی به این دولت به عنوان یک قدرت بزرگ به جای دشمن نگاه می‌کنند.

رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج تصریح کرد: امروز در خود آمریکا و غرب معتقد به نظارت بر بازار هستند و متأسفانه افکار پوسیده قرن هجدهمی در کشور توسط عده‌ای دنبال می‌شود و البته خطرناک‌تر از آزادسازی بازار آزادی فرهنگی و رهاسازی فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی از این داریم که خط سازش در زمینه‌های دینی نیز مطرح شود و جریان نفوذپذیر و سازشی همواره با مبارزه امام راحل و مقام معظم رهبری روبه‌رو بوده و در برابر این تفکر سازش، تفکر رهبری و انقلابی وجود دارد.

* ساده اندیشی خواهد بود که هدف نابودگری آمریکا را در مورد ملت ایران فراموش کنیم

فروزنده با یادآوری روند مذاکرات ایران و قدرت‌های هسته‌ای گفت: طی دو سال اخیر بدترین توهین‌ها و بی‌سابقه‌ترین اهانت‌ها به ملت ایران از طرف غرب صورت گرفت و به دنبال مذاکرات هسته‌ای مسائل دیگری را دنبال می‌‌کند و ساده اندیشی خواهد بود که هدف نابودگری آمریکا را در مورد ملت ایران فراموش کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی به دنبال نفوذ و تقویت جریان‌های نفوذ در کشور است و در انتخابات نیز به دنبال نفوذ چهره‌ای مورد دلخواه خود است تا اهداف آنان را پیاده کند.

وی یادآور شد: تفکر دیگری که در خط رهبری وجود دارد حمایت از خط مقاومت است که به شدت مورد تأکید رهبری بوده و در خط مقاومت ایران نقش رهبری را بر عهده دارد و روسیه در این جریان وارد شده و چین نیز تلاش دارد تا در این جمع حضور پیدا کند.

فروزنده با انتقاد از کسانی که منتظر لغو تحریم‌ها هستند، گفت: این افراد منتظر لغو تحریم‌ها و گشایش هستند و این در حالی است که  کشورهایی مانند عربستان و مالزی که با آمریکا در رابطه هستند وارد کننده تکنولوژی غربی بوده و بخش بزرگی از صنایع نفتی آنان متعلق به آمریکا است.

رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج  تصریح کرد: غرب و آمریکا هیچگاه صنایع نو و پیشرفته را به ما نداده و نخواهد داد و صنایعی که در ایران در زمان شاه به وجود آورده صنایعی وابسته بوده است.

فروزنده یادآور شد: با مدیریت صحیح منابع موجود خواهیم توانست صنعت کشور را نجات دهیم و در این میان نیازی به لغو تحریم‌ها و گشایش از سوی غرب و آمریکا نیست.

وی بیان کرد: مشکل بانکداری در کشور و نحوه دریافت مالیات و واردات انبوه کالاهایی که در کشور وجود دارد از جمله مسائلی است که در کشور وجود دارد و اگر این مشکلات حل شود می‌توانیم وضعیت تولید در کشور را اصلاح کنیم.

رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج با انتقاد از قاچاق 30 میلیاردی در کشور یادآور شد: با یک مسئله مدیریتی و بی‌تدبیری در کشور مواجه هستیم و در حالی که به ورود تجار غربی به کشور افتخار می‌کنند، باید به این مسئله پاسخ دهند که چه میزان تاجر ایرانی به غرب، برای فروش محصولات ایرانی و بازاریابی سفر کرده‌‌اند.

* عده‌ای به دنبال فشار برای شورای نگهبان هستند

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از ثبت‌نام تعداد بسیار زیادی از افراد در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حدود 800 نفر برای مجلس خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند که این اقدام با هدفی خاص و برای فشار آوردن به شورای نگهبان و زیرسئوال بردن نظارت استصوابی صورت گرفته است.

فروزنده بیان کرد: برخی افراد که در فتنه‌ 88 نقش داشتند درصدد نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستند و برای اینکه رهبری را تحت فشار قرار دهند سعی دارند تا در مجلس خبرگان رهبری نفوذ و هتاکی کنند و این در حالی است که باید مجلس خبرگان جایگاه رهبری مقام معظم رهبری و رهبری بی‌بدیل ایشان را تبیین کنند.

وی اظهار داشت: مواجه با نفوذ هستیم و دو رکن مهم در کشور یعنی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی وجود دارد که در این زمینه باید روشنگری کنیم و در این میان مردم بستر فرهنگی خوبی دارند و پشتیبان رهبری و نظام هستند./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :