حجت‌الاسلام رضایی: بمب اتمی ایران فکر و اندیشه است/ دشمن درصدد است با سیاست های استراتژیک در جامعه دانشگاهیان نفوذ کند/ با ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه، بین جامعه هم وحدت به وجود می آید و جامعه رشد می کند
کد خبر: ۱۴۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 18 December 2015
امام جمعه بیرجند: آمریکایی ها درصددند تا جریان نیجریه را به تمام جهان بکشاند

امام جمعه بیرجند گفت: آمریکا با وهابی‌های جنایتکار تلاش می‌کنند تا جریان نیجریه را به تمام جهان گسترش دهند.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند با اشاره به حمله به ابراهیم زاکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، گفت: رهبر مسلمانان نیجریه در مدت محدودی توانست 20 میلیون نفر را مسلمان کند و در جریان اربعین حسینی 5 میلیون نفر را دور خود جمع کرد.

امام جمعه شهر بیرجند تاکید کرد: مسئولان با تمام قدرت در برابر حیله‌ها و توطئه‌های دشمن بایستند و با تمام قوا از مردم و شیعیان بی‌دفاع نیجریه دفاع کنند.

رضایی در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته، گفت: 27 آذرماه، شهادت آیت‌الله مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات روز است، گفت: با ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه وحدت بین جامعه به وجود می آید و شاهد رشد جامعه خواهیم بود.

امام جمعه شهر بیرجند در ادامه، نفوذ را یکی از اهداف دشمن دانست و تصریح کرد: نفوذ در دانشگاهیان یکی از اهداف دشمن است و دشمن درصدد است تا با سیاست های استراتژیک در جامعه دانشگاهیان نفوذ کند.

رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بمب اتمی ایران فکر و اندیشه است، تصریح کرد: آمریکا به بهانه‌های مختلف از جمله بمب اتمی و سلاح‌های مختلف و انرژی هسته‌ای به ایران فشار آورده است و باید جواب 12 سال فشار استکبار جهانی را به ایران بدهد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس برگزار شد گفت: این مجمع که از بهترین محققین و انسان های با انگیزه تشکیل شده است لشکری از انسان هایی است که عاشق امام زمان و عاشق خدمت به ایران اسلامی اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار