جانشین فرمانده سپاه کردستان:
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج به عنوان خادم مردم به دنبال هیچ جریان سیاسی نیست و برنامه‌های خود را در راستای خدمت رسانی به مردم قرار داده و امیدواریم در رسیدن به این هدف مهم خود موفقیت لازم را کسب کنیم.
کد خبر: ۱۴۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 17 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس، سرتیپ دوم پاسدار حمزه فلاح در نشست خبری که به مناسبت همایش سراسری مجامع بسیج برگزار شد با اشاره به نقش مهم کارگروه‌های بسیج در کنترل و بهبود وضعیت جامعه اظهار کرد: کارگروه‌های 17 گانه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رسانه، حقوق، جامعه زنان، فرهنگی، مقاومت مردمی، صنعت و معدن، انرژی، تعلیم و تربیت، ورزش، کشاورزی، علم و فناوری و روابط بین‌الملل در راستای پیشبرد اهداف کشور تشکیل شده‌اند.

وی گفت: اعضای تشکیل دهنده کارگروه‌ها شامل نخبگان حوزه‌ها و اقشار مختلف هستند و رؤسای کارگروه‌ها را پزشکان، اساتید دانشگاه، روحانیون، دانشجویان نخبه تشکیل می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به همایش کشوری مجامع بسیج که برای اولین بار در مشهد مقدس برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: کارگروه‌های تخصصی با تعداد 150 تا 200 نفر از نخبه های هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی به تشریح فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی مجامع پرداخت و با ابراز نگرانی در خصوص عدم برنامه‌ریزی جامع و غنی در بحث تعلیم و تربیت گفت: با توجه به اینکه مسئله تعلیم و تربیت از مسائل مهم در نظام جمهوری اسلامی است، ایده‌آل‌هایی را که باید در جامعه داشته باشیم نداریم و باید این وضعیت جبران شود.

سردار فلاح با اشاره به بحث فرهنگی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است افزود: دشمن تمام ابزارهای خود را در جهت تخریب فرهنگ و ارزش‌های دینی مردم به کار بسته است و این وظیفه کارگروه‌های فرهنگی در کشور است که برای مقابله با این تهدیدات تمام توان خود را به کار گیرد.

وی به تشریح فعالیت های کارگروه‌های مختلف دیگر پرداخت و با اشاره به آسیب شناسی در مقوله‌های مختلف جامعه گفت: ما باید با استفاده از هم اندیشی نخبگان و صاحب نظران جامعه در جهت آسیب‌شناسی حوزه های مختلف موجود استفاده نماییم تا راهکارهای مناسب ارائه شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: بسیج به عنوان خادم مردم به دنبال هیچ جریان سیاسی نیست و برنامه‌های خود را در راستای خدمت رسانی به مردم قرار داده و امیدواریم در رسیدن به این هدف مهم خود موفقیت لازم را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار