طرح امداد زمستانی با هدف انضباط ترافیکی و ایمنی جاده‌های استان، رسیدگی سریع به تصادفات و امداد رسانی به مصدومان جاده‌ها از امروز به صورت رسمی در استان کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 13 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، طرح امداد زمستانی با هدف انضباط ترافیکی و ایمنی جاده‌های استان، رسیدگی سریع به تصادفات و امداد رسانی به مصدومان جاده‌ها از امروز به صورت رسمی در استان کردستان آغاز شد.

جعفر آژنگ جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در مراسم آغاز این طرح با اشاره به اینکه 130 تیم پلیس راه در جاده‌ها و 100 اکیپ گشت درون شهری در این طرح فعالیت می‌کنند اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون تصادفات درون و برون شهری 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است که از این تعداد 60 درصد تصادفات مربوط به ماشین‌های سواری است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان هم در این مراسم گفت: امسال این طرح با مشارکت 37 اکیپ راهداری، 600 دستگاه ماشین آلات راهداری و 650 نفر عوامل اجرا می‌شود.

مدرس گرجی افزود: این طرح تا اسفند ماه ادامه دارد و اکیپهای راهداری تا 15 فروردین ماه در راهدارخانه‌ها مستقر خواهند بود.

اسماعیلی مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم گفت: 40 پایگاه ثابت در اجرای این طرح مشارکت دارند که از این تعداد 23 پایگاه جاده‌ای و مابقی بین جاده‌ای است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار