دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از انسداد ۵۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 09 December 2015
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از انسداد ۵۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ملکی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای عالی بسیج کارمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم از جمله وظایف دستگاه قضا است.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای متعدد پیشگیری از وقوع جرم، گفت: تاکنون از ابتدای سال در استان کرمانشاه  ۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده و این روند مسدود کردن چاه های غیرمجاز تا پایان سال به یک هزار حلقه نیز می رسد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه قضا هیچ گونه اغماضی در راستای مقابله با تغییر کاربری اراضی ندارد و در این زمینه عملکرد مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ بنای غیرمجاز در اراضی نیز تخریب شده، ادامه داد: با تشکیل جلسات ستاد جرائم خاص و همکاری های صورت گرفته جرائم در استان کاهش یافته و مشکلی امنیتی نیز در مرزهای استان وجود ندارد.

به گفته ملکی، دشمن در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی از دوران پس از انقلاب علیه ما عمل می کند و توسعه کارآفرینی، فرهنگ سازی، عدم وابستگی به خارج و تقویت ارزش های دینی و مذهبی از جمله راهکارهای مقابله با توطئه های دشمن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه های بیگانه در راستای سست کردن بنیان خانواده ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و آگاهی بخشی مردم از طریق دعوت به تقوا در این مورد ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار