رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور تحقق تمدن نوین اسلامی را مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایجاد شده در ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 09 December 2015
به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد امیرخانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای عالی بسیج کارمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیج فعال در ادارات علاوه بر کمک به مدیران دستگاه ها نقش مهمی نیز در دولت اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه احیای تمدن نوین اسلامی مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایجاد شده در ایران اسلامی توسط امام راحل (ره) بود، افزود: برای رسیدن به این هدف هزاران نفر جان خود را فدا کرده اند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ادامه داد: در حال حاضر آمریکا خود را کدخدای جهان معرفی کرده و ادعا دارد که دستاوردهای غربی رفاه و پیشرفت را برای هفت میلیارد جمعیت جهان به همراه داشته و این در حالی است که بسیاری در فقر زندگی می کنند.

امیرخانی با اشاره مسائل و گرفتاری های ایجاد شده برای انسان های کشورهای غربی، گفت: رواج قانون همجنس بازی و مصیبت های فراوان از جمله دستاوردهای تمدن غربی به شمار می رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمدن نوین اسلامی که در ایران تشکیل شد بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نشأت گرفته از اندیشه دینی امام راحل (ره) بوده که هدف آن داشتن زندگی سعاتمندانه در یک جامعه اسلامی است.

به گفته وی، جامعه اسلامی جامعه ای است که مادیات و معنویان در حد نیاز برای انسان ها دارد و از مشخصه های دولت اسلامی نیز می توان به تحقق اداره اسلامی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور اضافه کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری جهان کنونی ما خلأء یک تمدن برتر را دارد که مبدأ آن در انقلاب اسلامی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار