مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان:
وی با بیان اینکه ارتقای سطح مهارت‌های شغلی بسیجیان کارگری از مولفه‌های مهم و ضروری است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود پایگاه‌های بسیج کارگری به دو برابر ظرفیت افزایش یابد.
کد خبر: ۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت خرم سیگارودی ظهر امروز در مجمع عالی بسیج کارگری استان ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و رفتار دینی و تولید و اشاعه اندیشه و تفکر بسیجی در جامعه کارگری را امری مهم دانست.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح مهارت‌های شغلی بسیجیان کارگری از مولفه‌های مهم و ضروری است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود پایگاه‌های بسیج کارگری به دو برابر ظرفیت افزایش یابد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان تنوع ماموریت و ماهیت و کارکرد همه جانبه در تمام عرصه‌ها را از اهداف این سازمان عنوان کرد و گفت: اتکا به طرح‌ها و تحولات به عمل آمده و گستردگی کم‌نظیر بسیج، تعدد و تکثر رده‌ها و... از دیگر اهداف سازمان مذکور است.

وی از تقویت و توسعه پایگاه بسیج کارگری در سال 94 خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط و مدیران اصلی صنعت و تولید و نیروهای بسیجی و انقلابی شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی را از الزامات این طرح است.

خرم‌سیگارودی احیای واحدهای صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی، احیای واحدهای صنعتی و تولیدی زرد، اجرای تخصصی شجره طیبه صالحین در واحدهای صنعتی، تولیدی و ... را از دیگر طرح‌های سال 94 عنوان کرد.

وی از فعالیت 54 پایگاه بسیج کارگری در گیلان خبر داد و یادآور شد: ایجاد و حفظ بستر اشتغالزایی و کارآفرینی، بازدهی و افزایش راندمان مهارت‌های کارگران امری مهم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: توازن و تعادل‌سازی مناسب با جغرافیا و جمعیت جامعه هدف از برنامه‌های مهم بسیج کارگری است.

وی تقویت روحیه بسیجی و ایثار در واحدهای تولیدی را در افزایش روند تولید و بهبود کارخانه‌ها تاثیرگذار دانست و یادآور شد: گیلان بالغ بر 450 شهید کارگر دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار