مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: مردم خیر و نیکوکار استان فارس ۵۵ میلیارد ریال به شور نیکوکاری کمک کردند.
کد خبر: ۱۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸ 15 March 2015

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، علی الهیاری اضافه کرد: از این مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به پایگاه های مدارس و ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به پایگاه های کمیته امداد، معابر و مساجد است.

وی با بیان اینکه مبلغ ذکر شده به صورت نقدی و غیر نقدی است، اظهار داشت: مردم نیکوکار، خیر و همیشه در صحنه استان فارس دگر بار و همچون گذشته حماسه آفریدند و با دستان پرمهر خود به یاری نیازمندان شتافتند که تاکنون و طبق آمار گرفته شده کمک های این مردم فهمیم و نوع دوست به ۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس بابیان این که بیش از پنج هزار پایگاه به مدت سه روز کمک های نقدی و غیر نقدی استان را دریافت کردند، بیان کرد: با توجه به این که آمار نهایی تا پایان سال مشخص می شود پیش بینی می شود این مبلغ ۱۵ درصد افزایش یابد.

الهیاری تصریح کرد: با توجه به بانک اطلاعاتی قوی از نیازمندان و همچنین مددکاران پر تلاش این کمک ها هم اکنون در حال توزیع بین نیازمندان است.

وی در پایان سخنانش از حضور همه مردم خیر، فهیمم و همیشه در صحنه استان فارس و همچنین از همکاری سازمان آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش آموزی، امور مساجد و بسیج، صدا و سیما و اصحاب خبر و اطلاع رسانی و همه کسانی که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را در کمک رسانی به نیازمندان و فقرا همراهی و همیاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار