فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان داشتن بصیرت را از مهم‌ترین دلایل اقتدار امروز بسیجیان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: بسیجیان با داشتن شاخصه بصیرت در هر عرصه‌ای که نیاز کشور، ملت و نظام است ورود پیدا کرده و تاثیر مثبت می‌گذارند.
کد خبر: ۱۳۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 26 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمد حسین رجبی امروز در تجمع بزرگ بسیجیان سلحشور شهرستان سنندج که با حضور جمع قابل توجهی از بسیجیان در سالن آزادی برگزار شد اظهار کرد: امروز سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره) است، لذا شما برای گرامیداشت این روز و احترام به راهبرد حکیمانه امام راحل مبنی بر تشکیل این تشکل عظیم مردم گرد هم آمده‌اید.

وی به دیدار جمعی از بسیجیان و فرماندهان در روز گذشته با فرمانده کل قوا اشاره کرد و با بیان بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار پرداخت و گفت: ایمان، عمل صالح، طهارت روح از جمله وظایف مهم بسیجیان است که رهبر معظم انقلاب در دیدار دیروز خود با جمع از بسیجیان مطرح کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار همچنین به پیشینه ارزشی بسیج اشاره فرموده و از بسیجیان خواستند آمادگی همه جانبه در تمام عرصه‌ها نظامی، فرهنگی، خدمت به مردم، ورود به اقتصاد مقاومتی و غیره همواره در دستور کار قرار دهند.

وی به درخشش بسیجیان از آغاز تشکیل تاکنون در عرصه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز اشاره کرد و گفت: بسیجیان در تمام عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور همواره حضوری تعیین کننده و تاثیرگذار داشته‌اند.

سردار رجبی ورود بسیج به عرصه اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از بسیجیان عنوان کرد و افزود: حمایت همه جانبه از دولت به منظور تحقق اهداف و ارائه خدمات شایسته به مردم از دیگر مطالباتی بود که رهبر انقلاب بر آن تاکید فرمودند.

وی بصیرت را از شاخصه‌های مهم ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: داشتن بصیرت و حرکت بر مبنای این اصل مهم از مهم‌ترین اصولی است که بسیجیان باید همواره مورد توجه قرار دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بصیرت است که بسیجیان را از ولایت دور نمی‌کند و آنها را همواره تحت فرمان ولی امر مسلمین نگه می‌دارد و توجه به این اصل مهم باید در دستور کار همه شما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بصیرت ملت ما را همواره در مقابل دشمنان آماده نگه می‌دارد، افزود: اهداف شوم دشمنان و نحوه مقابله با آن تنها در سایه داشتن بصیرت برای ما روشن می‌شود.

سردار رجبی تصریح کرد: بصیرت از گرفتار شدن در دام دشمن جلوگیری و ما را گرفتار کذب آنها نمی‌کند.

وی داشتن بصیرت را از مهم‌ترین دلایل اقتدار امروز بسیجیان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: بسیجیان با داشتن شاخصه بصیرت در هر عرصه‌ای که نیاز کشور، ملت و نظام است ورود پیدا کرده و تاثیر مثبت می‌گذارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس، از استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های پر افتخار کشور نام برد و افزود: مردم همیشه در صحنه این استان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و حفظ و حراست از کشور عملکردی قابل قبول دارند.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان این استان در برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس که طی هفته‌های گذشته در شهرستان‌های مختلف استان اجرا شد در حد مورد انتظار عمل کرده و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته جزء برترین‌ها در سطح کشور بوده‌اند.

وی در پایان از بسیج به عنوان راهبرد امام راحل برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام و خدمت به مردم نام برد و گفت: این تشکل مردمی اقدام بی‌نظیری از امام امت است که نمونه آن در طول تاریخ دیده نشده و جزء اعجاز و پدیده‌های قرن است که امام راحل آن را بنا کرده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار