استاندار گلستان بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: بسیج همچون کوهی استوار در مقابل توطئه ها و هجمه دشمنان به ارزش ها و کشور ایستاده است و از جایگاه و حریم ولایت دفاع می کند.
کد خبر: ۱۳۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷ 25 November 2015
 حسن صادقلو روز سه شنبه در صبحگاه مشترک حامیان ولایت که با حضور گروه های نمونه بسیج کارمندان ادارات ونهادهای گلستان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام راحل اگر فکر بسیجی بر کشور سایه افکند، چشم طمعکاران برای همیشه از ایران دور خواهد شد.
وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از تفکر بسیجی، فرهنگ شهادت و روحیه شهادت طلبی هراس دارند و به همین دلیل به شیوه ها و راه های گوناگون به دنبال ایجاد نا امنی و ضربه زدن به وحدت ملی هستند که ایستادگی در مقابل این توطئه ها نیازمند هوشیاری مردم و همراهی آنان با بسیج است.
استاندار گلستان افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس بزرگترین حماسه ها را برای ایران اسلامی رقم زد و امروز حفظ و دفاع از ارزش ها و دستاوردهای آن ضروری است.
صادقلو هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندی و اقتدار بسیجیان در عرصه های مختلف دانست و افزود: بسیجیان فداکار همواره در طول انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش های دینی و عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، دینی و فرهنگی حضوری فعال داشته اند.
وی اظهار کرد: هر جریان و گروهی که در راه خدا حرکت کند، به طور قطع مورد هجمه دشمنان قرار خواهد گرفت و حرکت بسیج در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران امری است که برای دشمنان قابل تحمل نبود و موجب شد علیه بسیج شبهه افکنی کنند.
استاندار گلستان با بیان اینکه علت حضور قوی بسیج در کشور پاکی، صداقت، عشق به معبود و آرمان خواهی است، گفت: این اعتقادات مهمترین دلایل پایداری و بقای حرکت بسیج است.

* بسیج نظام و انقلاب را در برابر جریان های ضد ارزشی بیمه کرد
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان هم با بیان اینکه بسیج، نظام و انقلاب را در برابر جریان های ضد ارزشی بیمه کرد، اظهار داشت: بسیج با پشتوانه مردمی حول محور ولایت در حال فعالیت است و بر این اساس همواره مقابل افرادی که قصد توهین به ولایت و رهبری را داشته اند، ایستادگی کرده است. 
سرهنگ حسین کریمی اول اظهار کرد: دشمنان نظام باید بدانند تا زمانی که تفکر و بالندگی بسیجی وجود دارد، جایی برای کفر، نفاق و دورویی نیست.
وی با تاکید بر جریان سازی مثبتی که امروز باید توسط بسیج در عرصه کشور و جهان به وجود بیاید، گفت: بسیج باید برای فتح سنگرهای فرهنگی دشمن تلاش کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار