به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه شهداء آذربایجان غربی با وی اظهار داشت: دو تفکر توحیدی و مال و قدرت از ابتدای خلقت انسان وجود داشته است که در تفکر توحیدی پیامبرانی مبعوث شده اند که انسان ها را به سوی رستگاری دعوت می شوند.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 24 November 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه شهداء آذربایجان غربی با وی اظهار داشت: دو تفکر توحیدی و مال و قدرت از ابتدای خلقت انسان وجود داشته است که در تفکر توحیدی پیامبرانی مبعوث شده اند که انسان ها را به سوی رستگاری دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم تحلیل های بسیاری را در آیات از این دو تفکر ارائه کرده است، افزود: همه باید بدانند کسانی که نسبت به خداوند کافر شده و فکر می کنند کارها با قدرت و مال درست می شود در حالی که قدرت و ثروت آنها هیچ گاه کفایت نکرده و کاری در مقابل خداوند متعال از دستشان بر نمی آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این مسئله از قبل نیز وجود داشته و فکر نکنید قدرت و مال می تواند انسان را نجات دهد همانگونه که فرعون خود را پروردگار معرفی می کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فرعون با آن همه قدرت و ثروت چنان به ذلت کشیده است که مایه عبرت تاریخ شد، افزود: امروز هم نباید در مقابل ثروتمندان مرعوب شد.

وی با بیان اینکه وعده الهی تحقق پذیر است و امروز به خوبی سرنوشت صدام، شاه و پدرش و قذافی و گذشتگان بسیاری این موضوع را ثابت کرده است، افزود: کشورهای سلطه گر نیز بر اساس آیات الهی گرفتار عذاب الهی می شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کسی که خداوند متعال را پشتیبان خود می داند همواره پیروز است، افزود: برخی تبلیغات دشمنان اگر چه دل های انسان ها را تکان می دهد اما کسی که به خداوند متعال اعتقاد دارد در برابر چنین تبلیغاتی رنگ نمی بازد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: معجزات و قدرت خداوند متعال در نظام اسلامی به عینه مشاهده می شود که موجب شده کشور به جزیره امنی تبدیل شده و رعب بسیجیان و مقام معظم رهبری در دل دشمنان ایجاد شده و به این واقعیت که نمی توانند در برابر ایران قد علم کنند، معترف هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی با بیان اینکه در دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری، حضرت آقا پیروزی را مژده دادند، افزود: در کشور ما عملکرد بسیج قابل قبول است و این ناشی از نصرت الهی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بسیج با تکیه به خداوند متعال و براساس دستورات الهی در صحنه حضور داشته و قطعا پیروزی با بسیج در همه عرصه ها است.

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی با بیان اینکه تدابیر بلند مقام معظم رهبری با عنایت پروردگار متعال نظام اسلامی را نجات داده است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس و جریان فتنه نیز عنایت خداوند متعال پشتیبان مردم ایران بود.

وی افزود: سیطره مقام معظم رهبری موجب شده تا پوتین مثل دانش آموز حضور در نزد مقام معظم رهبری را وظیفه خود می داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار