کد خبر: ۱۳۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 17 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا امروز(۲۶ آبان) در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: خبرنگاران یاور فرهنگ و هنر شهرستان هستند.

 

وی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: یکی از مهمترین اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌هایی در زمینه کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق نویسندگان است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال 93 کتاب زخم‌هایی که به خواب می‌روند از امیر واقف از اداره ارشاد اسلامی این شهرستان به چاپ رسیده است، گفت: برای حمایت از نویسندگان صومعه‌سرایی طی دو سال هفت عنوان کتاب توسط این نهاد خریداری شده است.

 

رزمگیر با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به هر بهانه‌ای برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی یک کتاب به مراجعین هدیه می‌دهد، تصریح کرد: مقدس‌ترین هدیه از نظر من کتاب است زیرا معجزه پیامبر اسلام کتاب می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه پنج‌شنبه( 28آبان) از چهار عنوان کتاب اثر سه نویسنده صومعه‌سرا رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: شنبه( 30 آبان) از آثار نویسندگان صومعه‌سرایی نمایشگاه افتتاح می‌گردد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه 12 آذر همایش میرزا کوچک خان جنگلی در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاه میرزا کوچک خان جنگلی در گالری عباسیه کهن اداره ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا افتتاح می‌شود.

 

رزمگیر با اشاره به فراخوان نخستین جشنواره استانی شعر مادر با عنوان فرشته‌های زمینی، افزود: موضوعات این جشنواره ابعاد شخصیتی و توصیف حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها)، مقام و منزلت مادر و زن است.

 

وی با بیان اینکه قالب شعری این جشنواره آزاد به زبان گیلکی و فارسی است، گفت: آثار ارسالی به این جشنواره باید به صورت تایپی و در یک برگ A4 به همراه یک قطعه عکس باشد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: از هر شاعر حداکثر 2 اثر در هر بخش پذیرفته می‌شود که آخرین مهلت آثار 10 آذر و زمان برگزاری جشنواره 6 دی همزمان با هفته وحدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار