هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال:
تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته دوازدهم نیم‌ فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 15 November 2015
به گزارش تابناک قم، با توجه به وضعیتی که اکنون تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارند دیدار آنها در هفته دوازدهم از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعا هر دو تیم به فکر کسب سه امتیاز خواهند بود.

دیدارهای دوازدهمین هفته از مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فاصله‌ای 18 روزه نسبت به هفته یازدهم از روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه آغاز می‌شود و روز جمعه بیست و نهم آبان در حالی پیگیری خواهد شد که تیم صبای قم باید در خانه خود به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان برود.

شاگردان علی دایی در حالی از ساعت 15 و 15 دقیقه عصر بیست و نهمین روز آبان‌ماه در جدالی حساس مقابل تیم رده سومی جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان قرار می‌گیرند که خود در مکان چهارم هستند و در صورت کسب برتری در مصاف با ذوبی‌ها به رده سوم جدول نیز خواهند رفت.

توقف تیم‌های مدعی و بالانشین جدول رده‌بندی در چند هفته اخیر به خصوص تساوی استقلال تهران، استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان این شرایط را فراهم کرده تا انگیزه بازیکنان صبا برای کسب برتری در مقابل رقبا از جمله تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیشتر شود چرا که صبا با غلبه بر حریف اصفهانی خود در بالای جدول لیگ پانزدهم جایگاه بهتری برای خود ایجاد می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان یکی از پنج مسابقه روز دوم هفته دوازدهم لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید در حالی که این مسابقه هفتمین بازی خانگی نماینده فوتبال استان قم در لیگ خواهد بود و صبا از 6 بازی خانگی قبل چهار پیروزی و دو تساوی در کارنامه دارد و در خانه تیمی شکست‌ناپذیر بوده است.

صبای قم در حالی به مصاف رقیب سرسخت اصفهانی خود می‌رود که آخرین بار در هفته نخست از دور برگشت لیگ چهاردهم در آبان‌ماه سال 93 با ذوب‌آهن در فولاد شهر اصفهان روبه‌رو شده و البته طعم تلخ شکست سه بر یک را در مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی چشیده است.

اما صبای قم از آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطره خوشی دارد، زیرا در هفته نخست لیگ چهاردهم میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان بود و در پایان با حساب دو بر یک حریف خود را شکست داد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم استقلال تهران با کسب 22 امتیاز صدرنشین است، استقلال‌صنعتی خوزستان با کسب 20 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان با 19 و صبای قم با 18 امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار گرفته‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار