سخنان وزير اصفهاني دولت در وضعيت اينترنت تأثيرگذار است؟!
تابناك: آيا با وجود اين صحبت هاي وزير اصفهاني دولت، در توسعه پهناي باند و همچنين افزايش سرعت اينترنت تغييري صورت مي گيرد يا نه؟!
کد خبر: ۱۲۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 14 November 2015

به گزارش تابناك اصفهان، چند روز پيش وزير ارتباطات در بازديد از غرفه يكي از رسانه هاي اصفهاني در نمايشگاه مطبوعات مطرح كرده كه "هر چقدر اصفهان پهنای باند اینترنت بخواهد در اختیارش قرار خواهم داد!"

وی با بیان اینکه من خودم اصفهانی هستم و قول می دهم وزارت ارتباطات هر گونه همکاری که نیاز است تا مشکلات اینترنت اصفهان برطرف شود، انجام دهد.

واعظی گفت: نکته ای که می بایست مد نظر قرار گیرد انجام پروژه های اینترتی در راستای سیاست خصوصی سازی است که به پیمانکاران خصوصی واگذار گردیده و تحقق این امر با پیگیری اجرای آن در بخش خصوصی صورت می پذیرد.


اين صحبت ها در حالي است كه در چند ماه اخير انتقادات شديدي از سوي مسئولان و مردم اصفهان به گوش مي رسيد كه حاكي از وضعيت نامناسب اينترنت و همچنين عدم خدمت رساني مناسب توسط مخابرات اصفهان بوده است.

در ماه هاي گذشته با وجود اينكه در ابتداي سال، يكي از سياست هاي مخابرات توسعه پهناي باند و همچنين كيفيت خدمت رساني به مشتريان بود، وضعیت اینترنت مخابرات و همچنين ساير شركت هاي خدمت رساني اينترنت به گونه اي شد كه انگار كسي پايش را بر روي سيم اينترنت اصفهان گذاشته و اين مسئله باعث قطع شدن و سرعت كند اينرنت شده است.

اختلال در شبکه اینترنت شهر اصفهان در چند ماه گذشته به گونه اي بوده كه حتي عده اي قيد اينترنت هايي كه از شركت مخابرات را بزنند.

نكته قابل توجه كه بيش از پيش صحبت هاي وزير را تحت الشعاع قرار مي دهد، اين بوده كه در چند روز گذشته وضعيت اينترنت خيلي مناسب نبوده و مردم اصفهان در بسياري از موارد با مشكل مواجه شده اند.

حال بايد توجه داشت كه آيا با وجود اين صحبت هاي وزير اصفهاني دولت، در توسعه پهناي باند و همچنين افزايش سرعت اينترنت تغييري صورت مي گيرد يا نه؟!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار