چهارمین مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز با حضور امام جمعه ، نماینده مجلس ، معاون برنامه ریزی استاندار یزد ، فرماندار مهریز و همچنین اعضای این مجمع در سالن هلال احمر این شهرستان تشکیل شد .
کد خبر: ۱۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 11 March 2015
مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز تشکیل شدبه گزارش تابناک یزد، در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رییس مجمع سرهنگ غلامرضا نصیری در سخنانی به فعالیت های این مجمع و برنامه های آن اشاره کرد .

وی با اشاره به اینکه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ماموریت های بسیج جزو برنامه های اصلی این مجمع است بر فعالیت های صورت گرفته قدردانی کرد .

در ادامه امام جمعه مهریز به اهمیت کیفیت گرایی در برنامه های مختلف و بخصوص بسیج اشاره کرد .

حجت الاسلام والمسلمین علی برهان با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف دفاع از نظام بر تداوم حضور در این میدان مهم تاکید کرد .

در ادامه نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه به نقش مجمع در تحقق اهداف نظام اسلامی اشاره کرد .

حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده افزود: کار بسیج فقط نظامی نیست و باید در ابعاد مختلف فعالیت کند .

وی اضافه کرد: نیروهای بسیجی باید با تمام توان و بکارگیری ظرفیت برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده جانفشانی باشند .

در ادامه این مجمع معاون برنامه ریزی استاندار یزد در سخنانی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید به فلسفه تشکیل بسیج و کارکرد آن اشاره کرد .

محمد رضا بابایی گفت: نیروهای بسیج حول محور وایت فقیه با قدرت و استفاده از اهداف و آرمان های نظام مقتدر اسلامی جانانه دفاع می کنند .

وی اظهار داشت: با حضور بسیج در عرصه های مختلف دشمنان به زانو در آمده اند و باید فرهنگ ناب بسیج روز به روز در جامعه گسترش یابد .

همچنین فرمانده سپاه ناحیه مهریز در سخنانی از حضور اعضای مجمع در این جلسه قدردانی کرد .

سرهنگ علیرضا زارع افزود: مجمع عالی بسیج با قدرت و درایت برای انجام وظائف محوله می کوشد .

در پایان این مجمع بیانیه قرائت گردید که در آن با تسلیت ایام فاطمیه (س) بر حضور بسیج در عرصه های مختلف تاکید شده است .

همچنین از مسوولان خواسته شده تا با همه وجود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخصوص اقتصاد مقاومتی تلاش کنند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت منور پیامبر اعظم (ص) از دیگر بندهای مهم این بیانیه بود .   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار