مدیر جمعیت هلال احمر کردستان:
مدیر جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت : متاسفانه مریوان تنها شهرستان استان کردستان است که پایگاه امداد جاده‌ای ندارد.
کد خبر: ۱۲۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 11 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، حسن خدابنده‌لو در گفت‌وگو با کردپرس اظهار کرد: متاسفانه مریوان تنها شهرستان استان کردستان است که پایگاه امداد جاده‌ای ندارد.

وی گفت: تاکنون به دلایلی نتوانسته‌ایم نسبت به ایجاد پایگاه امداد جاده ای اقدامات لازم را انجام دهیم ولی هم اکنون تصمیم قطعی جمعیت هلال احمر استان بر این پایه استوار است که بتوانیم این پایگاه را ایجاد کنیم.

مدیر جمعیت هلال احمر استان کردستان با عنوان این نکته که مقدمات اولیه ایجاد این پایگاه صورت گرفته است عنوان کرد: با کمک مسئولان شهرستان مریوان مکانی برای ایجاد این پایگاه در نظر گرفته شده است که در صورت اتمام کارهای قانونی واگذاری این زمین، دیگر فعالیت‌های لازم بلافاصله اتخاذ خواهد شد.

وی گفت: از نظر وسایل مورد نیاز برای امداد رساندن به مصدومین حوادث هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

خدابنده‌لو افزود: به منظور راه‌اندازی یک پایگاه امداد جاده‌ای معیارها و شرایط خاصی وجود دارد که تا محقق نشوند نمی‌توان این پایگاه را ایجاد کرد که در اولین اقدام به دنبال ایجاد و تامین این شرایط هستیم و امید است با تملک زمین مورد نیاز بتوانیم در اسرع وقت برای ایجاد این پایگاه اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: به منظور تصمیم گیری در مورد مشکلات پیش روی شهرستان مریوان و در راستای رفع این مشکلات نشست‌هایی را با مدیران و مسئولان این شهرستان خواهیم داشت که امید است بتوان با همکاری و همراهی آنان اقدامات خوبی انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار