نماینده مجلس:
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی به سرعت قربانی می گیرد و باید برای مقابله با تهدید نرم دشمن یک فعالیت گسترده صورت گیرد.
کد خبر: ۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 11 March 2015
تهاجم فرهنگی به سرعت قربانی می گیرد
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در مجمع عالی بسیج مهریز افزود: تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان و اعتقادات آنها خیلی گسترده انجام می گیرد و بلای جان نسل جوان شده است .

وی ادامه داد: همه افراد ، گروه ها ، مسوولان و خانواده ها در راستای مقابله با تهام فرهنگی دشمنان خیلی مسوولیت دارند و باید یک طرح و برنامه اساسی برای خنثی کردن توطئه های آنها انجام دهند.

نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه نمونه تهاجم فرهنگی را در جامعه بعضا مشاهده می کنیم که این امر به هیچ وجه پذیرفته و پسندیده نیست .

زارع زاده گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تحقق برنامه های شوم خود وارد فاز تهاجم فرهنگی و تهدید نرم شده اند و لذا باید تمامی افراد و خانواه ها خیلی هوشیار باشند .

وی از مهمترین ماموریت های بسیج را در برهه کنونی موضوع بصیرت افزایی مردم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ذکر کرد و خواستار بیداری و برنامه ریزی در این رابطه شد .

همچنین در این مجمع معاون برنامه ریزی استاندار یزد به نقش بسیج و جایگاه آن در انقلاب اسلامی و سفارشات دین و مکتب در خصوص ترویج معنویات و آموزه های دینی اشاره کرد .

محمد رضا بابایی افزود: حضور بسیج در صحنه های مختلف در 36 سال گذشته توطئه های دشمنان را در ابعاد مختلف نقش بر آب کرده و باید همچنان برای انجام رسالت خطیر خود در صحنه های مختلف مشارکت کنند .

همچنین در این مجمع ، امام جمعه مهریز در سخنانی به اهمیت کیفیت گرایی در برنامه های بسیج بر حسب نیاز اشاره کرد و از اعضای این مجمع خواست تا دقیق و بر حسب شرایط برنامه ریزی کنند .

حجت الاسلام علی برهان افزود: حضور قوی بسیجیان در بخش های مختلف یک ضرورت است و باید روز به روز این آگاهی و بصیرت افزایش یابد که دشمنان از نقش بسیج هراس دارند.

مهریز با 50 هزار نفر جمعیت دارای 15 هزار بسیجی و افزون بر 200 پایگاه مقاومت است.

به گزارش ایرنا،این شهر در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار