بسته خبری شهرستانها/خوی
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 09 November 2015

وضعیت ارتباطات و زیر ساخت های دولت الکترونیک در خوی /برخورداربودن شهرستان خوي از ویژگیها و ظرفیتهای ویژه ای ،درمقايسه باساير شهرستان ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناك استان آذربايجان غربي ازخوي،طی جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، فرماندار شهرستان خوی، مدیران کل شرکت مخابرات و پست وضعیت ارتباطات و زیر ساخت های توسعه دولت الکترونیک در شهرستان خوی مورد بررسی قرار گرفت.

صفر زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در این جلسه ضمن تأکید بر آماده سازی بستر ارتباطات برای ایجاد دولت الکترونیک در شهرستان خوی، سرعت بخشی به خدمات دولت و کاهش هزینه های مردم را از اهداف اجرای طرح دولت الکترونیک خواند.

وی با اشاره به ضرورت آنتن دهی خطوط تلفن در تمامی نقاط استان بر شناسائی نقاط کور آنتن دهی تأکید نموده و خواستار برقراری ارتباط بین تمام ادارات استان جهت گسترش و توسعه دولت الکترونیک و سیستم نامه نگاری بدون کاغذ گردید.

در ادامه، در خصوص توسعه پهنای باند اینترنت شهرستان، گسترش خدمات دفاتر پیشخوان و دفاترICTروستایی مواردی مطرح گردید .

شایان ذکر است شهرستان خوی دارای 26 دفتر پیشخوان دولت و 79 دفترICTروستایی می باشد که با هدف ارائه خدمات غیرحضوری دولت در شهر و روستاها فعالیت می نمایند .


برخورداربودن شهرستان خوي از ویژگیها و ظرفیتهای ویژه ای ،درمقايسه باساير شهرستان ها

وضعیت ارتباطات و زیر ساخت های دولت الکترونیک در خوی /برخورداربودن شهرستان خوي از ویژگیها و ظرفیتهای ویژه ای ،درمقايسه باساير شهرستان ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناك استان آذربايجان غربي ازخوي،حجت الاسلام شکوری در اجتماع کسبه ، بازاریان ،صنعتگران و سرمایه گذاران خوی که جهت بررسی مشکلات آنان در فرمانداری تشکیل شده بود طی سخنانی اظهار داشت:شهرستان خوی در مقایسه با سایر شهرستانها از ویژگیها و ظرفیتهای ویژه ای برخوردار است که باید از این ظرفیت ها استفاده بهینه شود.

وی در ادامه وجود فرودگاه ،راه آهن گمرک مرزی ،تولید عسل ،تخمه آفتابگردان ،باغات میوه ،مراتع حاصل خیز و دامداری و وجود سرمایه گذاران بنام خوی در سطح کشور را از جمله ظرفیت های این شهرستان برشمرد که در صورت استفاده بهینه می تواند در گسترش و توسعه اقتصاد شهرستان و ایجاد تحول نقش اساسی ایفا بکند.

وي به سوابق تاريخي وبرجستگي فرهنگي شهرستان خوي اشاره كرد وگفت:وجود 4 مدرسه علمیه ،شخصیت های برجسته در رشته های مختلف علوم از قبیل آیت ا.. العظمی خویی ،مردمان فرهیخته و فرهنگ دوست ،مجاهدان و رزمندگان صلحشور دوران دفاع مقدس ،جوانان مدیر و با تدبیر که در اقصی نقاط داخل استان و کشور از جمله ویژگیهای بارز این شهرستان است.


وی خطاب به بازاریان و صنعتگران اظهار داشت: هت استفاده بهینه از این ظرفیت ها و فرصتها همت و همکاری مضاعف لازم است که باید با کمک رسانی به مسئولان در جهت برطرف کردن مشکلات قدم برداریم .

وی به حل مشکل پروازهای فرودگاه اشاره كرد وگفت: برای روزانه کردن پروازها که ضرورت اجتناب ناپذیر است حمایت و مساعدت بازرایان و صنعتگران اجتناب ناپذیر است .

وی در پایان سخنان خود با گلایه از وجود بروکراسی در برخی از ادارات از صنعتگران و بازاریان درخواست کرد جهت حل کردن این قبیل مشکلات حضور شما در صحنه و تلاش مضاعفتان جهت حل مشکلات ضرورت دارد.

خبرنگار:فاطمه فرخ زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار