در جریان بازدید از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مقرر شد؛
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل با برشماری اهداف بانک و طرح های تسهیلاتی به صورت قرض الحسنه اعلام آمادگی کرد؛ که برای کارکنان و اعضا سازمان در مرکز استان و شهرستان ها و تولید کنندگان بخش کشاورزی به صورت قرض الحسنه تسهیلات پرداخت کند.
کد خبر: ۱۲۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴ 08 November 2015
ارائه تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای کارکنان و اعضای سازمان

به گزارش تابناک اردبیل، قلی دوست مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل به اتفاق هیئت همراه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بازدید کرد و در جریان فعالیت های این سازمان قرار گرفت.

در جریان این بازدید معرفت آذری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، ضمن ارائه گزارشی از تعداد اعضاء و بیکاری دانش آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی اعلام کرد: که بیکاری 3200 تحصیل کرده کشاورزی یکی از مشکلات استان اردبیل می باشد.

آذری خواستار ارائه خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر به اعضاء سازمان و تولید کنندگان کشاورزی شد.

در ادامه این بازدید، قلی دوست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل افزود: این بانک که اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در نظام بانکداری اسلامی ایران است و شعار ارزشی این بانک نماد بانکداری ناب اسلامی می باشد.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل با برشماری اهداف بانک و طرح های تسهیلاتی به صورت قرض الحسنه اعلام آمادگی کرد؛ که برای کارکنان و اعضا سازمان در مرکز استان و شهرستان ها و تولید کنندگان بخش کشاورزی به صورت قرض الحسنه  تسهیلات پرداخت کند.

قلی دوست با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر قرار است در راستای طرح های حمایتی، درصدی از معدل حساب های جاری، میانگین حساب جاری اشخاص حقیقی، تسهیلات ازدواج، حقوق کارکنان ،پرداخت شهریه دانشگاه ها و مدارس، سایر تسهیلات قرض الحسنه و همچنین خدمات بانک قرض الحسنه اقدام نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار