رئيس دانشگاه غيرانتفاعي شمس تبريزي گفت: سومين گفتمان آزاد دانشجويي توسط مجموعه دانشجويي فانوس و در دانشگاه غيرانتفاعي شمس تبريزي شهرستان خوي با عنوان سبك زندگي اسلامي برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 05 November 2015

به گزارش خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي، مصيب شكرالله زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به طرح و ایده گفتمان آزاد دانشجويي توسط دست اندرکاران مجموعه دانشجویی فانوس كه از اردیبهشت ماه امسال کلید خورده است، اظهار داشت: اين سلسله گفتمانهاي دانشجويي با موضوعاتي ناب و بكر تا به امروزو با همت و تلاش دانشجويان فعال فرهنگی فانوس و دانشگاه غيرانتفاعي شمس خويبه اجرا درآمده است.

وي افزود: هدف از برگزاری گفتمان های آزاد دانشجویی طرح، بررسی و ارائه راهکار برای مسائل روز و دغدغه های نسل دانشجو و جوان است تابتوانيم با مباحثه، مناظره، گفت و گو و طرز بیان عقیده خود بدون بی احترامی به عقاید دیگران را یاد بگیرند.

رئيس دانشگاه غيرانتفاعي شمس تبريزي خوي به استفاده از اساتيد مجرب در طول اين گفتمان ها اشاره كرده و ادامه داد: سبک زندگی اسلامی سومین موضوع مطرح شده در گفتمان آزاد دانشجویی بود که با حضور اساتید و کارشناسان مجرب در طی هشت روز بررسی و آسیب شناسی شد.

شكرالله زاده گفت: در اين گفتمان محبوب تیزپاز نیاری، شهردار خوی به عنوان مهمان اصلی این برنامه بود که در ارتباط با تاثیر معماری وشهر سازی در سبک زندگی سخنرانی و در پایان به سوالات مطرح شده دانشجویان پاسخ دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار