به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز، رحیم شهرتی فر روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهرستان تبریز که در سردرود برای رسیدگی به مشکلات طرح های عمرانی این شهر برگزارشد، اظهار کرد : سردرود یکی از شهرهای مهم تبریز است و رفع مسائل و مشکلات این شهر از دغدغه های اصلی مسئولین شهرستان است.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 04 November 2015
وی گفت: تامین اعتبارات مورد نیاز برای پایان طرح های نیمه تمام سردرود توجه و مساعدت های شورای شهر و شهرداری تبریز و سایر مسئولین استانی را می طلبد.
وی با انتقاد از تامین نشدن اعتبارات طرح های عمرانی سردرود گفت: طرح های عمرانی این شهر مانند پل ورودی سردرود در دولت قبلی به صورت ناقص و مطالعه نشده آغاز شده که متاسفانه مردم ، دولت و دستگاه های اجرائی درگیر نواقص این پروژه ها شده اند.
وی همچنین از تنظیم طرح جامع تبریز خبر داد و گفت: طرح جامع شهرتبریز در خصوص بخش ها و روستاهای متصل به تبریز در دست تهیه است که در این طرح مشاور مسائل مربوط به سردرود را هم لحاظ خواهد کرد.
شهرتی فر در خصوص آلودگی هوای ناشی از سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز نیز گفت: این نیروگاه از ابتدای امسال تا به امروز چند روز بیشتر از سوخت مازوت استفاده نکرده است و برای هماهنگی هایی که با مقامات محترم قضائی و شرکت گاز استان صورت گرفته است گاز طبیعی لازم این نیروگاه تامین شده است.
دراین نشست همچنین مقررشد تا کارگروهی متشکل از نماینده فرمانداری تبریز، بخشداری مرکزی تبریز، نماینده اداره راه وشهرسازی و نمایندگانی از شهرداری و شورای اسلامی سردرود در خصوص رفع مشکلات عمرانی سردرود تشکیل شود و شهرداری سردرود نیز فهرست خواسته های صاحبان املاک اطراف پل ورودی سردرود را تهیه به شهرداری منطقه 7 تبریز ارائه دهد.
همچنین مقرر شد تخصیص اعتبارات و کمک های نقدی و غیرنقدی اعضای شورای شهر و شهرداری تبریز برای پایان پروژه های عمرانی سردرود دربودجه سال 95 تبریز پیش بینی شود، زیر سازی پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه سردرود با همکاری شهرداری منطقه 7 و شهرداری سردرود شروع و به محض اختصاص اعتبار مصوب به اداره کل ورزش وجوانان استان اجرائی شود، و همچنین برای حل مشکلات استخرسر پوشیده و جاده ورودی پدافند هوایی از ظرفیت های بخش خصوص نیز استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :