دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 04 November 2015
این دیدار از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

- قضاوت این دیدار را که از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور درحال برگزاری است، یداله جهانبازی برعهده دارد.

- بیش از 95 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر در این بازی تکمیل شده بود و نزدیک 10 هزار نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه فولاد شهر آمدند.

- 20 درصد تماشاگران را هواداران پرسپولیس و مابقی را هواداران تیم ذوب آهن تشکیل می دهند.
- قبل از شروع بازی بنرهایی با مضامین گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی ،روز دانش آموز و اهدا عضو توسط بازیکنان به نمایش گذاشته شد.

- قبل از این بازی خردبین، برانکو و کریم باقری از تیم پرسپولیس تهران مورد تقدیر مدیرعامل ذوب آهن ذوب آهن قرار گرفتند.

- خردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان پیشکسوت فوتبال و سابقه بیش از نیم قرن خدمت به فوتبال ایران، مورد تقدیر قرار گرفت.

- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل تلاش در جهت پیشرفت تیم ملی ایران از سوی آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مورد تجلیل قرار گرفت.

- کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دلیل حضور مداوم و اخلاقمدار به عنوان الگوی اخلاقی در فوتبال ایران مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم لوح یادبود و آثار صنایع دستی ایران با حکاکی نام افرادی که مورد تجلیل قرار گرفتند به آنها اهدا شد.

- قبل از بازی تصاویر بازیکنان هر دو تیم از نمایشگر ورزشگاه پخش شد و هواداران نسبت به این تصاویر از خود عکس العمل نشان دادند.

- پیش از بازی محسن بنگر، نورمحمدی، ایمان صادقی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند و با بازیکنان و کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

- همچنین مهدی رجب زاده و چند بازیکن از تیم ذوب آهن با مربی و بازیکنان تیم پرسپولیس خوش و بش کردند. 

- برای اولین بار درجایگاه خبرنگاران یک دستگاه تلویزیون قرار داده شده بود.

- در دقیقه بیستم و دوم، ذوب آهن حمله ای را تدارک دید که توپ در بیرون از محوطه جریمه به سینه ایمان صادقی برخورد کرد که داور به اشتباه تشخیص داد که دروازه بان میهمان توپ را با دست لمس کرده و او را اخرج کرد.

این صحنه مشکوک مورد اعتراض بازیکنان، کادر فنی و هواداران قرار گرفت. 
- پس از این اخراج، برانکو سرمربی پرسپولیس به اجبار محسن مسلمان را از بازی بیرون کشید تا مرتضی قدیمی پور دروازه بان جوان پرسپولیس درون دروازه قرار گیرد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار