مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عملیات گازرسانی به ساکنان بیش از 200 خانواری مناطق روستایی استان اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 01 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای جدید در اردبیل اظهار کرد: با تلاش دولت و تأمین اعتبارات سعی جدی بر این است تا دو سال آینده عملیات گازرسانی به تمام روستاهای استان اردبیل به سرانجام برسد.

وی از تداوم پرشتاب نهضت گازرسانی به روستاهای استان اردبیل خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: به برکت خون شهدا و حمایت‌های دولت تدبیر و امید تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان در قالب بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93 از نعمت پاک گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

خدایی در تشریح عملیات گازرسانی به روستای نمهیل گفت: جهت اتمام عملیات گازرسانی به این روستا 14 کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که امیدواریم علی‌رغم مسیر کوهستانی و صعب‌العبور منطقه با همت کارکنان و همکاری اهالی خونگرم در کمترین زمان شاهد بهره‌مندی بیش از 200 خانوار از گاز طبیعی باشیم.

وی در ادامه به آمار برخورداری شهرستان خلخال نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر صد درصد خانوار شهری و از مجموع 143 روستای این شهرستان، 43 روستا با 54 درصد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با اتمام گازرسانی به روستاهای در دست اجرا، این مقدار به 86 درصد ارتقاء می‌یابد.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون بالغ بر 25 هزار مشترک شهری و روستایی، 96 واحد صنعتی و پنج جایگاه CNG شهرستان خلخال تحت پوشش شبکه گاز طبیعی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار