از سوی یک سایت خبری مطرح شد
سایت مرصاد نیوز در خبری مدعی شد علیرضا آشناگر به عنوان گزینه‌ای برای معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه معرفی شده و نوشت: «شنیده‌ها از معرفی یک گزینه جدید برای حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه درست بعد از سخنان اولتیماتوم گونه مقیمی طی سفرش به استان حکایت دارد.»
کد خبر: ۱۱۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 27 October 2015

به گزارش تابناک کردستان، سایت مرصاد نیوز کرمانشاه در خبری نوشته است: «شنیده‌ها از معرفی یک گزینه جدید برای حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه درست بعد از سخنان اولتیماتوم گونه مقیمی معاون وزیر کشور طی سفرش به استان حکایت دارد.

بر اساس این گزارش ظاهرا اسدالله رازانی قصد دارد یکی از هم استانی‌های خویش از شهرستان لرنشین کوهدشت را برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به وزارت کشور معرفی کند.

اینک از علیرضا آشناگر معاون کنونی سیاسی و امنیتی استاندار کردستان که مشخص نیست چرا قصد ترک محل خدمت برای او گرفته شده است به عنوان گزینه معاونت سیاسی و امنیتی نام برده می‌شود.»

مرصاد نیوز سپس در معرفی آشناگر نوشته است: «اما علیرضا آشناگر کیست ... او متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در خرم آباد است که استخدام در وزارت کشور در سن ۲۰ سالگی را تجربه کرده است.

او مسئولیت دفتر پذیرش سپاه خرم آباد به مدت یک سال را بر عهده داشت و بعد از آن مدیر رسیدگی به شکایات استانداری لرستان شد. او کمتر از 9 ماه در این منصب نتوانست باقی بماند.

آشناگر بخشدار ویسیان در سال ۱۳۶۲ به مدت ۲ سال، بخشدار الشتر به مدت ۴ سال، فرماندار کوهدشت، مدیرکل قند و شکر استان همدان به مدت یک سال و البته شهرداری ملایر در سال ۱۳۷۴ و شهرداری نهاوند از سال ۷۶ به مدت ۵ سال را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین فرماندار ساوه در سال ۸۱ ( دوران دولت اصلاحات) بوده است.

آشناگر در دولت یازدهم معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بوده است.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار