مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: اتمام طرح‌های آبرسانی شهرستان شیروان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 05 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی؛ رضا عطایی در دیدار با فرماندار شیروان با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها و طرح‌های در حال اجرای شهرستان شیروان گفت: در شهرستان شیروان سالانه بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب آب از منابع آبی این شهرستان استحصال و در مخازنی با حجم ۳۲ هزار مترمکعب ذخیره سازی می‌شود و پس از گندزدایی از طریق ۱۳۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرای این شهرستان افزود: برای اتمام طرح‌های ناتمام این شهرستان، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به طرح‌های امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: اولین گام شرکت در سال ۱۴۰۳ اتمام طرح‌های نیمه تمام است و در تعریف پروژه‌های جدید نیز اولویت با شهر‌ها و روستا‌هایی است که مشکلات بیشتری دارند.
دولت اسماعیل زاده فرماندار شهرستان شیروان نیز در این دیدار افزود: در این شهرستان طرح‌های آبرسانی در حال اجرا را به وضوح مشاهده می‌شود و این نشان دهنده‌ی عزم راسخ شرکت آبفا برای رفع مشکلات مردم و خدمات رسانی مطلوب به آن‌ها است.
اسماعیل زاده افزود: در سال ۱۴۰۲ ما بیشترین اعتبار را به آبرسانی اختصاص دادیم و در سال جدید نیز با توجه به نیاز آبی که در شهر‌ها و روستا‌ها مشاهده می‌شود سعی خواهیم کرد همچون گذشته اعتبارات بیشتری به موضوع آبرسانی اختصاص دهیم.
شهرستان شیروان دارای ۵ شهر و ۱۳۴ روستا در مجموع، ۶۶ هزار مشترک آب دارد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار