مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: ابزار نظارت تجمیعی بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ 23 April 2024

له گزارش تابناک رضوی، محمدرضا سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: با هدف افزایش سهولت نظارت بر فرآیند های پایش تخلفات ساختمانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با همکاری اداره کل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده 100 نسبت به راه اندازی ابزار نظارت تجمیعی بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی اقدام کرده است.

وی افزود: در این ابزار که به صورت داخلی تولید شده، داده های مورد نیاز از سامانه های لوح گشتی، پایش تخلفات ساختمانی و کنترل و نظارت ناوگان خودرویی (AVL) برداشت و در قالب دو گروه گزارشات خودرو محور و مکان محور در اختیار مدیران و کارشناسان مربوطه قرار می گیرد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: لازم به ذکر است از طریق این ابزار حجم بالایی از اطلاعات و مختصات جغرافیایی تردد ها و توقف های مربوط به خودورهای نظارتی، مورد پردازش قرار گرفته و با ترکیب نتیجه پردازش های انجام شده با اطلاعات سایر سامانه های فوق الذکر، امکان رصد تردد ها و توقف های انجام شده در محل های مربوط به یک کد نوسازی یا مختصات جغرافیایی خاص، بررسی و صحت سنجی اقدامات و تردد و توقف های انجام شده در بازه ماموریتی تعریف شده برای اکیپ های گشتی، نمایش وضعیت برخط خودروهای پلیس ساختمان، بررسی وضعیت اقدامات هر یک از اعضای اکیپ های مربوطه، نمایش تجمیعی اطلاعات در قالب گزارشات نقشه محور و ... به صورت یکپارچه و در مدت زمان کوتاه وجود دارد.
سمیعی گفت: در گذشته برای انجام نظارت های مربوطه، باید گزارشات و اقدامات ثبت شده در سامانه های AVL، لوح گشتی و پایش تخلفات ساختمانی بصورت جداگانه بررسی و امکان ارائه گزارشات تجمیعی و نقشه محور وجود نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار