استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : طرح هادی در ۳۰۰ روستای استان با اعتبار سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در دو سال گذشته اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ 16 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در دیدار با مجموعه مدیران بنیاد مسکن استان ایلام  بیان کرد : اقدامات زیادی پس از انقلاب تاکنون و در دولت سیزدهم در حوزه زیربنایی و عمرانی انجام شده و کشور روز به روز در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است که این تلاش‌ها موجب شد ایران اسلامی در مقیاس منطقه‌ای و جهانی به جایگاه بسیار خوبی برسد.

وی افزود : عملکرد بنیاد مسکن طی حدود سه‌ سال فعالیت دولت سیزدهم مستند و قابل رویت است، در حوزه ساخت مسکن، این بنیاد تعهد ساخت هشت هزار واحد را داشت که تاکنون ۶ هزار واحد ساخته شده است.

بهرام‌نیا ادامه داد : در حوزه بهسازی روستاها، در بحث پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اجرای طرح هادی روستایی و کمک و مساعدت برای ساخت مسکن محرومان، تهیه طرح جامع، الحاق روستا به شهر، بهسازی روستاهای هدف گردشگری و تولید مسکن روستایی و شهری، عملکرد مجموعه بنیاد مسکن امیدآفرین و رضایت‌بخش است.

وی خاطرنشان کرد : طی دو سال گذشته از حساب ۱۰۰ امام(ره) ۲۰ واحد تکمیل و ۳۰۷ واحد نیمه‌تمام نیز تکمیل شد.

استاندار ایلام تاکید کرد : از زمان پس از انقلاب تا قبل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم کل مشارکت مردم در واریز به حساب ۱۰۰ امام(ره) ۵۰۰ میلیون تومان بود اما طی حدود سه‌سال از فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۱۶ میلیارد تومان به حساب ۱۰۰ امام(ره) از سوی مردم واریز شده است.

وی مطرح کرد : جهش تولید را در بنیاد مسکن دیدیم و مشارکت مردم هم در این بنیاد لمس شد که امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۳ این بنیاد در تحقق شعار سال موثر باشد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار