تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 29 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت ملی ­پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی ­پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
جلیل سالاری با بیان این که هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است، گفت: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت‌های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.
وی افزود: برای تحقق این موضوع، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.
این مقام مسئول با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در­قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده، ­ادامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می‌دهند که ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.
وی با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، ­افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

برچسب ها: کارت ، کارت سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار