مسافرانی که به شیراز سفر کرده‌اند، برای اسکان تنها از محل‌های مجاز استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 24 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با یادآوری این نکته که مهمانان نوروزی پیش از مراجعه به محل‌های اسکان ابتدا از ظرفیت مکان مورد نظر اطمینان حاصل کنند، گفت: اسامی، آدرس‌ها و ظرفیت‌های محل‌های اسکان در پورتال eskan.shiraz.ir قابل دسترسی است.
روح‌الله خوشبخت افزود: امکانات و تجهیزات شهرداری شامل انواع ماشین‌آلات امدادی، خودرو‌های سبک و سنگین، پمپ‌های تخلیه‌ی آب و سایر تجهیزات به همراه معاونان خدمات شهری مناطق یازده‌گانه، ناظران و نیرو‌های سازمان مدیریت پسماند در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز استقراریافته‌اند.
او همچنین با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در زمان بارندگی گفت:شهروندان و مسافران با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیز کرده و به علائم هشداردهنده نوار حفاری در پروژه‌ها توجه کنید.
معاون شهردار شیراز از مسافران خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.
خوشبخت ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مجموعه خدمات شهری و همچنین همراهی و همکاری مسافران شاهد بی‌خطر بودن بارش‌ها باشیم.

فعالیت سامانه بارشی که از صبح امروز در شیراز و برخی نقاط استان فارس آغاز شده است ، سبب بارش ۱۲ میلی متری باران تا ظهر امروز در شیراز شده است.

برچسب ها: شهرداری ، هواشناسی ، باران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار