مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: هشت هزار کودک یتیم و فرزند محسنین درانتظار سخاوت مردم نوعدوست و نیکوکار این استان هستند.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 17 March 2024

به گزارش «تابناک البرز» رضا البرزی با بیان اینکه کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان و نیکوکاران از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و همچنین از کودکانی که سرپرست آن‌ها به دلیل از کارافتادگی و بیماری توانایی اداره زندگی را ندارند حمایت می کند، افزود: ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و ادارات مستقر هستند، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و مردم نوعدوست می‌توانند با واریز حداقل ماهانه ۵۰۰هزارریال از فرزند معنوی خود حمایت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار