فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد؛
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به نياز پليس به تغيير و تحول مداوم در راستاي تامين نظم و امنيت پايدار در جامعه گفت: يکي از مولفه هاي اين کار هوشمندسازی است که پليس کرمانشاه شتابان‌تر از گذشته در حال حرکت به سمت اين مسير است.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 12 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مهدی حاجيان در ديدار مديرکل و معاونان صداوسيمای مرکز کرمانشاه که در مجتمع خدماتي رفاهی پرديس انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: از مدتي پيش کار تجهيز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به وسايل الکترونيکي آغاز شده و با جديت ادامه دارد.

وی افزود: اگر مي‌خواهيم امنيت پايداری در جامعه ايجاد کنيم بايد به سمت تغيير و تحول حرکت کنيم که يکی از مولفه‌های تغييرات هوشمندسازی است، مسيری که پليس کرمانشاه شتابان‌تر از گذشته در حال حرکت به اين سمت است.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با بيان اينکه برقراری امنيت مطلوب براي شهروندان يکي از مهم‌ترين اهداف پليس است، تصریح کرد: در همين راستا تلاش کرده‌ايم با اجرای طرح‌های متعدد نظير ارتقاء امنيت اجتماعی، امنيت محله محور، مبارزه با سارقان و توزيع کنندگان مواد مخدر اين امنيت را به شکل مطلوبی برقرار کنيم.

وی کشف 93 درصد قتل‌ها و دستگيری افراد قاتل، کاهش معنادار و 18 درصدی سرقت‌ها، رشد قابل ملاحظه دستگيري افراد سارق، توزيع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر و برخورد قاطعانه با افراد مجرم را از جمله اقدامات صورت گرفته پليس کرمانشاه در 9 ماهه پاياني سال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با انجام مجموعه اين اقدامات و ديگر برنامه‌های پيشگيرانه امروز کرمانشاه در بحث امنيت وضعيت خوبي دارد و به جرائت می‌توان ادعا کرد شاهد رشد امنيت در جاي جاي اين استان پهناور هستيم، امنيتي که مردم آن را احساس مي کنند.

حاجيان گفت: امروز همه تلاش مجموعه انتظامي استان در کنار فرماندهي کل انتظامي جمهوري اسلامي رسيدن به پليس در تراز انقلاب اسلامي است و مردم شريف ايران اسلامي و استان کرمانشاه مطمئن باشند خادمان آن ها در مجموعه فراجا از هيچ تلاشي براي تحقق منويات رهبر فرزانه انقلاب دريغ نخواهند کرد.

رئيس پليس استان کرمانشاه با بيان اينکه خدمت به مردم يکي از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب از کارگزاران نظام است، گفت: در همين راستا پليس کرمانشاه اقدامات عملي خود را آغاز و جلسات خود را از پشت ميزها به داخل خيابان و معابر و ميان مردم برده است.

وي يادآوري کرد: براي پليس کرمانشاه سخت و غيرقابل قبول بود که بنشيند و فوت و مجروحيت همشهريان و هموطنان خود را در معابر و جاده ها به نظاره بنشيند بنابراين با احصاء نقاط حادثه خيز و همراه کردن مسئولان مربوطه درصدد رفع اين نقاط برآمد.

سردار حاجيان تشریح کرد: در همين راستا چندين نقطه حادثه خيز شناسايي و يکي پس از ديگري در حال اصلاح هستند که نتيجه آن کاهش سوانح، فوت و مجروحيت همشهريانمان شده است، برنامه اي که با جديت و تا رفع کامل نواقص نقاط حادثه خيز ادامه خواهد يافت.

عالي‌ترين مقام انتظامي استان در بخش ديگري از سخنانش به نياز امروز جامعه به آرامش رواني و احساس امنيت اشاره کرد و با قدرداني از همراهي هميشگي مجموعه صداوسيما با پليس، گفت: رسانه ملي در انتقال و القاي احساس امنيت به شهروندان نقش بسيار مهمي ايفا مي کند.

وي با اشاره به تاثيرپذيري بالاي جامعه از برنامه هاي صداوسيما، گفت: توليد فيلم، انيميشن، تيزر و ديگر محتواهاي توليدي از برنامه‌هاي امنيت محور پليس مي تواند به ارتقاء احساس امنيت ميان شهروندان کمک کرده و در مقابل هشداري باشد براي قانون شکناني که اعمال مجرمانه در سر مي پرورانند.

حاجيان در پايان با عالي توصيف کردن تعامل و همدلي ميان پليس و مجموعه صداوسيما، خواستار افزايش آن شد و گفت: اقتدار پليس اقتدار شهر و جامعه است و اميدوارم دوستان ما در رسانه ملي بيش از گذشته اين اقتدار و صلابت را به تصوير بکشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار