رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب از ذبح ۱۰ رأس قربانی به نیت سلامتی امام‌زمان (عج) هم‌زمان با روز نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 25 February 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرمست چوپان نژادبا تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، گفت: به مناسبت نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، تعداد ۱۰ رأس قربانی توسط خیرین و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ذبح شد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این گوسفندان به‌صورت نمادین و با حضور تعدادی از مسئولان ذبح و بقیه نیز در نقاط مختلف شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق ذبح شدند.
 
وی با بیان اینکه این طرح برای چندمین سال متوالی در میاندوآب برگزار می‌شود، گفت: گوشت قربانی، بین نیازمندان در مناطق مختلف شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق تقسیم می‌شود.
 
چوپان نژاد هم چنین از اجرای طرح جمع‌آوری صدقه برای سلامتی و ظهور آقا امام‌زمان (عج) نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح نیز هم‌زمان با اجرای طرح ذبح قربانی به نیت سلامتی امام‌زمان (عج) در میاندوآب، چهاربرج و باروق اجرا می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآب همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیاز‌های محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.
 
وی با اشاره به تدارک بسته‌های معیشتی برای مددجویان در ایام و مناسبت‌های خاص، افزود: علاوه بر توزیع گوشت قربانی ذبح شده در نیمه شعبان، در مناسبت‌های خاص نیز اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، چهاربرج و باروق توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار