رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بارش برف در بیشتر مسیر‌های ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی خبر داد و گفت: در گردنه‌های استان شاهد مه و کولاک هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 02 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش برف در بیشتر راه‌های استان اظهار کرد: در محور‌های زنجان- دندی- تخت سلیمان، زنجان- طارم، زنجان-تهم- چورزق و ابهر به خدابنده شاهد بارش برف همراه با مه هستیم که همراه داشتن تجهیزات زمستانی و بستن زنجیرچرخ برای کسانی که در این محور‌ها تردد می‌کنند الزامی است.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: ۱۱۸ نیرو‌های راهداری در مسیر‌های ارتباطی دارای بارش برف به ویژه گردنه‌ها مشغول نمک‌پاشی و برف‌روبی هستند.
وی یادآورشد: بارش برف آزادراه و جاده ترانزیت زنجان -قزوین، زنجان-بیجار و سلطانیه – خدابنده- همدان را فرا گرفته که در این میان رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند.
وی از شهروندان خواست تا از سفر‌های غیرضروری به مناطق و راه‌های کوهستانی استان زنجان تا پایان بارش‌ها و مساعد شدن هوا خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، ضمن رعایت ویژه نکات ایمنی و راهنمایی‌ورانندگی و بستن زنجیرچرخ، البسه گرم و جیره غذایی همراه خود داشته و از سلامت فنی خودرو و بخاری آن پیش از سفر اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار